פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון נעליים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק 76 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מגפיים ולאחר כשבועיים הגומי של העקב נקרע ונשאר הבורג בלבד. לאחר שקיבלתי בחזרה את המגפיים המתוקנות גיליתי כי הנעל קרועה. מכיוון שהנעליים ניקנו שבועיים לפני התיקון, לא הסכמתי שיתקנו שוב. ביקשתי זיכוי או החלפה לנעל אחרת. המוכרת לא הסכימה והתעקשה לתקן שוב. השארתי את הנעליים בחנות וביקשתי שאחראית החנות תתקשר אלי ותפתור את הבעיה. לאחר כמה ימים התקשרו אלי שהנעליים מוכנות (מהתיקון) למרות שבמפורש ביקשתי לא לתקן את הנזק והם בתואנה שהכל בסדר ולא היה שום קרע בנעל. (שקר מוחלט!!!!). ניתן לראות את התיקון שנעשה ע"י הסנדלר. יצאתי מאוד מאוכזבת מהחנות ומהיחס שניתן כאילו קניתי נעליים בשוק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי/זיכוי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה