|
|
|
|
|
|
נעליים פגומות |
נושא התלונה: |
בירינבוים רבקה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי מגפים ברשת גלי בחולון זו נעל שבקושי נעלתי אותה כי יש ברשותו עוד שלוש זוגות מגפיים משנים קודמות שעדיין נמצאים במצב טוב. המגפים שרכשתי בגלי התקלפו כמו נייר י התלוננתי בסניף עצמו ונאמר לי שאין מה לעשות. פניתי מחלקת קשרי לקוחות ונענתי במכתב וזוהי כלשונו הליקוי עליו הנך מלינה אינו בשל איכותו הירודה של המוצר ואינו ניתן לתיקון ואו שיפוץ כלשהו. נסיבות המקרה לא נמצא צידוק אמיתי לאשר החלפתו. במקביל העניקו לי שובר הנחה של 15% בסניפי הרשת. השאלה שלי איך ברשת גדולה כל כך כזו נותנים לי הנחה שזה מחייב אותי לרכוש מוצר אחר שאני לא מעוניינת לרכוש מהם כלום ומדוע לא בודקים את המוצר בלי שמישהו טרח לבדוק אותו . ברצוני לקבל את כספי בחזרה או להחליף בתמורה לנזק שנגרם לנעל.
|
כספי בזבוז זמן וטלפונים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|