פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי גלי לילד התפוררו אחרי חודשיים מהקנייה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה ותיקה של חברת גלי ונוהגת לקנות לבני נעליים בחנות גלי בקניון גבעתיים. בתאריך 12.10.08 קניתי נעליים בסכום 140 ש"ח. בתוך פחות מחודשיים כל התחתית של הנעליים התפוררה עד כדי אי יכולת שימוש לנעילה. זו פעם ראשונה שנתקלתי בתופעה כזו. בתאריך 5.12 הגעתי לסניף גלי בקניון גבעתיים ודיברתי עם טטיאנה , ננתי לה את הנעליים וביקשתי להחליף במקום לנעליים חדשות. טטיאנה הבהירה שהנעליים צריכות לעבור לבדיקה במעבדה וכי לא ניתן לקבל נעליים חדשות או זיכוי במועד זה וגם שלא ניתן לדבר עם אף גורם כלשהו באותו היום. מכיוון שלבני אין נעליים אחרות ולא יכול להמשיך ללכת עם נעלי בית בזמן שממתינים לתשובה, הלכתי לחנות בקומה מתחת בשם "נמרוד" וקניתי לו נעליים חדשות. בתאריך ה 14.12 טטיאנה התקשרה אלי ובישרה לי שהנעליים תוקנו ושאבוא לקחת. הסברתי לה שאין לי צורך בנעליים מכיוון שקניתי חדשות כמו שאמרתי לה מראש במועד המסירה. יש לציין שהקפדתי על כל הכללים שנכתבו על שמירה על הנעליים והם לא עברו כביסה או ייבוש ולא עמדו בגשם או בשמש. התאכזבתי מאוד מהתשובה וטטיאנה הסבירה לי שאני יכולה להתקשר לשירות הלקוחות במספר 03-9679264. התקשרתי למספר זה ללא סוף, כל פעם אותה הבעיה- המספר תפוס. כאשר התקשרתי שלא בשעות הפעילות ענה תא קולי והשארתי הודעה. לאחר כשבועיים שלא חזרו אלי התקשרתי שוב הן בשעות הפעילות- שוב תפוס והן בשעה אחרת והשארתי שוב הודעה והפעם איימתי שאם לא יחזרו אלי אגיש תלונה. אכן חזרו אלי לאחר מספר ימים ומכיוון שלא הייתי זמינה אמרו שיישמחו שאחזור אליהם בשעות הפעילות . שמחה על התגובה שזכיתי לקבל התקשרתי שוב בשעות הפעילות והפלא שוב קרה- תפוס!. כבר עברו יותר מחודשיםם מאז ואני מתקשרת כל כמה ימים ושוב ושוב תפוס. קשה לי להבין את התופעה וכלקוח המצב מאוד מתסכל וזהו תהליך שאינו שירותי בעליל ומתחת לכל ביקורת. אני פונה אליכם בבקשת עזרה וזאת לפני שאני מפעילה כלים קצת יותר מחמירים מול החברה. חברת גלי גרמה לי נזק כספי והן עוגמת נפש ביחס המזלזל שחוויתי .אבקש את עזרתכם לקבל את כספי חזרה. תודה רבה, ענבר
טופס תיקון מספר 09641
מספר דגם 7150001
כספי סוג הנזק :
קבלת סכום 140 ש"ח פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה