פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליי ספורט לא שוות במידה, זלזול והתנהגות מכפירה של המוכרת ומנהלת הסניףd נושא התלונה:
אזולאי שואנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מגדל העמק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!

ביום חמישי ה26/02/09 נכנסתי לחנות גלי בעיר מגוריי מגדל העמק עם אחותי ואבי החורג ורכשתי במסגרת מבצע 1+1 זוג מגפיים (שעלו 240 ש"ח) וזוג נעלי ספורט במחיר של 220 ש"ח (כעיקרון זה "כאילו" הזוג מתנה) של לי קופר. שמתי את הנעליים על רגליי כי נקרעו שלי וחזרתי איתן הבייתה.. בדרך הרגשתי שרגל שמאל נורא לוחצת לי וכואבת עד שהגיע מצב שכמעט ולא יכלתי ללכת איתן יותר. כשהגעתי הבייתה הבחנתי כי כל הקרסול שלי ברגל שמאל שפשופים ושלפוחיות מהנעל. מציינת שרק ברגל שמאל וכי ימין הייתה נוחה לי. חשבתי שזה כי הנעל חדשה וכי הרגליים שלי לא שוות כמו כל בני האדם והנחתי לזה. לא נעלתי אותן שוב עד היום- שלישי 03/03/09- על מנת לתת לפצעים זמן להירפא.כשנעלתי אותן שוב הרגשתי בתחושת חוסר נוחות ולחץ ברגל שמאל בלבד. לאור כך נתתי לאמי שהיא באותה מידה משלי- 38- למדוד אותן וגם היא הרגישה אותה תחושה לוחצת ברגל שמאל. ובעצם הבנו שהן לא שוות. מדדנו אותן עם מטר וגילינו כי השמאלית קטנה מהימנית בחצי סנטימטר!! וזו הסיבה ללחץ, לכאבים ולשלפוחיות ברגל שמאל בלבד!.. פניתי היום לחנות עם אמי בסביבות השעה 18:40 במתחם פרץ סנטר במגדל העמק והצגתי את הבעיה למוכרת שישבה בחוסר מעש ושעמום בקופה. היא השוותה אותן ככה באוויר ואמרה בזלזול "מה את רוצה הן שוות" אז ביקשתי שתניח אותן על הדלפק- משטח ישר- ותשווה שוב והיא לא רצתה והמשיכה להתעקש שהן שוות. ואז באה מנהלת הסניף והתערבה ואמרה "מה אתן רוצות, הנעליים שוות, אין להן בעיה" ביקשתי כמה פעמים שימדדו אותן על משטח ישר ולא ככה עם הידיים לפי הראייה שלהן בלבד באוויר והן לא היו מוכנות, ואז גם המוכרת ומנהלת הסניף התחילו לצעוק עליי ועל אמא שלי (מציינת שלא הרמנו את קולנו) שהנעליים בסדר ואם ש לי בעיה שאפנה לשירות הלקוחות. אמרתי למנהלת ששירות הלקוחות שלהם גרוע והם אף פעם לא עונים וגם כשמשאירים הודעה חוזרים אחרי כמה שבועות והיא צעקה עליי ועל אמא שלי ואמרה " מה נראה לך? יש להם עבודה, מה הם עובדים בשבילך?" הן פשוט השפילו אותנו, זלזלו, לא היו מוכנות להקשיב ולהתחשב, וצעקו עלינו - הלקוחות- כאילו שאני אשמה בבעיה שהנעליים לא שוות ושצד שמאל פוצעת לי את הרגל!!! הן לא הציעו שום פיתרון ושום דבר ישר הפנתה אותי לשירות הלקוחות על מנת "להיפטר" ממני. לא מספיק שהנעליים ששילמתי עליהן במיטב כספי ככה פגומות ולא שוות, גם המוכרת ומנהלת הסניף צעקו וזלזלו בי ובאמי ליד לקוחות אחרים עד שהיינו חייבות לקחת את הנעליים ולצאת מהחנות!!
אני לא מעוניינת בזיכוי ולא בשום דבר כזה, לא רוצה את הנעל, נמאס לי מגלי ובכלל אני רוצה שיטפלו במוכרת הזו (מתולתלת ואם אני לא טועה קוראים לה מורן) ובמנהלת הסניף, ואני רוצה את החלק היחסי של כספי חזרה!!!!!!!!
אם המגף עלה 240 והנעל 220 וזה 1+1 שיחזיר לו 240\2=120 ש"ח!!!
עלבון וכספי!!! סוג הנזק :
כסף חזרה ונזיפה במוכרת ובמנהלת ואם לא ימצא לי פיתרון אני אתבע אתם על עוגמת נפשששש נמאס לי מהםםםםםםםם פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה