פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח מאוד לא מרוצה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריית שמונה כתובת:
קניון שמונה באמצע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי לקנות נעלים בחנות "גלי" בסניף קריית שמונה בעקבות המלצה של קרוב משפחה על מבצע בסניף.
בהגעתי לסניף שאלתי את המוכרת על המבצעים בסניף, נאמר לי שלא ידוע לה על המבצעים וכששאלתי על מבצעי נעלי ספורט היא אמרה שישנו מבצע של 1+1 בלבד, התעניינתי אם יש מצבע לזוג אחד, כי לא הייתי מעוניין בשני זוגות והמוכרת לא ידעה ואמרה כי אין, בדיעבד, בגלל ששמעתי על המבצע מקרוב משפחה, שאלתי את המוכרת האם יש מבצע על נעלי ספורט מסוימות והיא אמרה, "אהה...כן יש מבצע של 200 ש"ח" לאחר מכן החלטתי לרכוש נעליים אחרות מחברת "קטרפילר", בחרתי את הדגם שרציתי ועל הקופסא הופיע מחיר 319.90 ש"ח, כאשר הוצעתי את הנעליים מן הקופסא על כל נעל הופיע מחיר אחר-399.90 ש"ח, שאלתי את המוכרת אם זהו מחיר מעודכן? היא אמרה שכן, אישתי הפנתה את תשומת ליבי למחיר, אשר רשום על הקופסא והמוכרת אמרה כי נעליים של חברה זו עולות 400 ש"ח ומעלה, ואלה ספציפית, עולות 420 ש"ח, כאן התבלבלתי לגמרי, איזה מבין שלושה המחירים הוא הנכון ולמה המוכרת אמרה רגע לפני כן דבר אחד ועכשיו טוענת למשהו אחר. אמרתי לה כי בזכותי לדרוש את המחיר הנקוב על הקופסא, המוכרת ענתה לי בגסות רבה שאני לא יכול לדרוש כלום וכי הקופסאות עלולות להתבלבל ועוד תירוצים שונים כגון העובדה שהם מקבלים סחורה מחנויות אחרות (ההבדל של 100 ש"ח גם הוא קצת מחשיד 319 על הקופסא ו-420 המחיר האמיתי לטענתה) בכל אופן, אחרי יחס מאוד לא אדיב, יצאתי מהחנות כמובן ללא הרכישה.
אני מצפה שעל המוצר יופיע מחיר אמיתי ולא 2 גרסאות שונות שאף אחת מהן לא נכונה ואם חלה טעות על החנות לשאת בתוצאות ולא על הלקוח. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה