פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים אמורות להחזיק חודשיים אצל ילד... אפילו מנהלת הסניף אומרת.... נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לבני נעלי SPALDING בגלי בקניון לב העיר בנצרת עלית.
לאחר כחודשיים נעשה חור ענק בסוליה והנעליים התרפטו באופן בלתי ניתן לתיקון.
ראוי לציין שיש לי 4 ילדים וזו לא השנה הראשונה שאני רוכשת נעליים לילד. כמו כן, אלה לא הנעליים הראשונות שנרכשו לילד הזה - כך שאי אפשר לספר לי שהילד הולך לא נכון, הילד חרש על הנעל וכד'
נעל צריכה להחזיק עונה לפחות. נקודה. בנעל נעשה שימוש הוגן (כלומר, הילד לא גרר את הנעליים על הכביש בירידה, לא ריסס עליהן חומרים מזיקים וגם לא בדק עליהן את חוזק המספריים בביתנו. אך בהחלט- שיחק איתן, קפץ ורץ..דברים שילדים נוהגים לעשות...)
מנהלת הסניף התנגדה נחרצות לזכות בטענה שהילד "חרש" על הנעל והנעל גמורה...
לאחר נסיונות חוזרים ונשנים להשיג מישהו בשירות הלקוחות של גלי (משאירים הודעה ואחרי שלא נענים כמה פעמים, משאירים הודעה עצבנית ולפעמים הם חוזרים) נאמר לי שיבדקו את הנושא ויחזרו אלי.
כמובן שלא חזרו אלי (שחלילה אז תהיה לי יכולת להגיב...) אלא שלחו לי מכתב עם שובר הנחה בן 15% לרכישה הבאה (הנחת העובד שהמנהלת כבר היתה יכולה לתת לי בלי שירות הלקוחות)!!!
לא מקובל עליי שיכריחו אותי לקנות שוב נעליים כדי לקבל פיצוי!
ולא מובן לי למה חברה גדולה כBRIL לא עושה יותר לקראת הצרכנים שלה - סך הכל כמו שציינתי - יש לי 4 ילדים, אנשי השיווק בגלי לא למדו שכדאי להשאיר אותי ושכמוני מרוצה???
וגם כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה