פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר של גלי איכות של שוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/2 קניתי נעלי גלי מסוג "ספלדינג" במחיר של כ- 150 ש"ח לילדי בן ה- 10.
לאחר כחודש ושלושה שבועות, סוליית הנעל נשחקה כליל, כך שנוצר חור ענק בתחתית הסוליה. לא נעשה שימוש לא סביר בנעל, לא נשפך עליה שום חומר מזיק הנעליים אפילו לא נרטבו. לא נעשתה שום פעולה שיכולה להצדיק נזק זה-נזק בלתי ניתן לתיקון (לרבות רכיבה על אופנים/רולרבליידס).פניתי לסניף "גלי" שם נרכשו הנעלים, שם נאמר לי ע"י המוכרת שישנה "שחיקה לא סבירה" של הנעל, הנעל הועברה לבדיקת מעבדה. לאחר שבועיים, הסניף חזר עם התשובה שבגין השחיקה הלא סבירה- לא ינתן החזר כספי כלשהו. תשובתי הייתה שמענה זה אינו מקובל עלי כיוון שאם מדובר בשחיקה לא סיברה על אחת כמה וכמה על הסניף לזכות אותי בסכום הקניה המלא.פנייתי הועברה בשנית להנהלת הסניף ושוב, לתדהמתי, סרבו לזכות אותי.אנוכי אמא לארבעה ילדים ואין זו הפעם הראשונה שאני רוכשת לילדי נעלי ספורט, אך זו פעם ראשונה שהנעל שעלתה סכום כסף מכובד לא החזיקה אפילו חודשיים.
אודה לעזרתכם כך שינתן הזיכוי אשר מגיע לי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה