פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השרות נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש 18.4.09 הגענו לחנות גלי בקניון גבעתיים, על מנת לבצע רכישת נעלים, עבור בתי החיילת, באמצעות נקודות האישיות שלה כמשרתת צבא קבע.
בחנות כמו בכל הרשת היה מבצע של נעל שניה ב-50% הנחה. לאחר שבחרנו 2 זוגות של נעליים פנינו אל הקופה על מנת לשלם עבורם. הצגנו לקופאית את כרטיס הקבע ואמרנו לה כי את הזוג השני אנו מבקשים לשלם במזומן. הקופאית שהיתה זועפת ולא אדיבה כלל אמרה כי לא ניתן לבצע את הרכישה כי הצבע של הזוג השני אינו שחור כמתחייב לפי הוראות של הצבא לשימוש בנקודות קבע אישיות.
אנו ביקשנו כי תבדוק את הנושא מפני שלפני כחודש ביצענו רכישה באותו הסניף של גלי וכן היה אפשר לקחת זוג שני לא בצבע שחור. בפנים מאוד זועפות התקשרה הקופאית למנהלת ושאלה אותה אם זה ניתן, המנהלת אמרה שזה אפשרי וניסתה להנחות את הקופאית דרך הטלפון כיצד יש לתפעל את המחשב ולרשום את הקודים של הנעליים על מנת שהעיסקה תצא לפועל. הקופאית לא הצליחה לפתור את הבעיה ובקוצר רוח זרקה לנו את הכרטיס על הדלפק, לקחה את 2 זוגות הנעליים והניחה אותם מאחוריה ואמרה "אתם לא יכולים לקנות פה היום" ופנתה מייד לזוג אחר שעמד בתור בקופה.
צורת ההתבטאות, הזעף בפנים והעיניים היורקות אש כלפינו היתה יוצאת דופן בחריפותה, נעלבנו מאוד מהיחס המזלזל, לא קיבלנו שום הסבר מה קורה, לא היה שום מאמץ לנסות לפתור את הבעיה (כמו להציע לקחת זוג שני שחור) מה שהיה פותר את הבעיה לחלוטין.
המומים ופגועים עזבנו את הסניף וחזרנו הביתה בידיים ריקות.
(שמה של המוכרת הוא גלינה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה