פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים שמחזיקות בדיוק 3 חודשים נושא התלונה:
אלחיאני גאולה שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון ערד כתובת:
ערד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נעלי ספורט שרכשתי ב200 ש"ח החזיקו בדיוק 3 חודשים כאשר ניגשתי למוכרות אין להם אפשרות לטפל בבעיה היות והמנהלת לא נמצאת כל הזמן תלויים מתי המנהלת תגיע.
התעקשתי שהנעל תגיע לחברה ששם יתנו לי תשובה למה נעל מחזיקה כל כך מעט זמן למרות שלדברי המנהלת 3 חודשים לנעל ספורט זה מספיק אם זה מספיק שימכרו את הנעליים ב30 ש"ח ולא 199 ש"ח.
כמו כן לא שמתי לב שבפתק התיקון החוצפנית של המנהלת כתבה שהנעל כובסה למרות שאמרתי לה 100 פעם שהנעל לא כובסה רק שטפתי אותם.
האם אין אפשרות לנקות נעליים שמתלכלכות האם הם מנייר.
וכם החברה תפסה טרמפ על כך שכתוב שהנעל כובסה וישר קיבלתי תשובה שאין אחריות על נעל שכובסה.
אני קונה נעליים לא פעם של חברות אחרות ומכבסת אותם והכל לא קורה להם כלום.
ושוב פעם הנעל לא כובסה שטפתי אותה היות והיא היתה מאוד מלוכלכת והיא נקרעה לפני.
למרות זאת שוב התפטתי ורכשתי נעל בגלי ושוב לאחר יומיים הנעל נקרעה ושוב תגובה מה הם רוצים זה נעל מרשת מה היא לא תקרע? נעל של יומיים 199ש"ח.
הפעם התעקשתי לקבל ישר נעל חדשה.
כי את הקודמות זרקתי לאחר יחס כזה ....... בושה לחברה שמפוצצת מחירים אך לא מוכנה לעמוד אחרי המוצרים שלה
לא פלא שהם מתחילים ישר מבצעים.
אני שוב לא אקנה בגלי גם אם המוצר בחינם.
המוכרת לא היתה מוכנה אפילו לשחזר קבלה מיומיים קודם.
אני מרגישה שרומתי סוג הנזק :
לתת לי זיכוי על הנעל פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה