|
|
|
|
|
|
שרות קלוקל וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף ינואר רכשתי מגפים. חודש וחצי לאחר מכן העקב יצא ממקומו.מסרתי את המגף לתיקון והוא חזר באיחור ניכר ממה שהובטח אך לא זו הבעיה. המגף הוחזר מקומט ולא מתוח כפי שנראה המגף המקורי. סרבתי לקחתו וביקשתי להחזיר לי אותו כפי שהיה.נמסר לי כי בקשתי תועבר להנהלה מאחר ואין זה בסמכותו של דניאל=מנהל החנות בסניף קניון הדר בירושלים להחליט מעבר לתיקון.לשם כך צרפתי את המגף השני על מנת שיווכחו במו עיניהם כיצד אמור היה המגף להראות.ושוב לקח זמן מעבר למובטח וחזרו אלי בהחלטה כי עלי לבוא ולקחת את זוג המגפים כי זה ימתח ברגע שאנעל את המגף.סרבתי לקחת את המגפים.כרגע ברשותי טופס התיקון ואני נאלצת להמתין מאז חודש מרץ-מזה כחודיים ולא להנות מרכישתי.
|
כל הרשימה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|