|
|
|
|
|
|
נעליים שנהרסו אחרי 5 ימים |
נושא התלונה: |
ראובני אירנה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 31 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/3 רכשתי נעלי ספורט של גלי עבור בני, ילד בן 4. אחרי 5 ימים של שימוש סביר בהחלט הנעליים התחילו להתפרק והסקוטצ'ים לא סגרו את הנעליים בכלל. הגעתי לחנות כשבועיים וחצי לאחר הקניה (בגלל החג) ובחנות סרבו להחליפם או לתקנם בנימוק שהילד בטח שיחק כדורגל ו"אין מה לעשות כי אין אחריות". פניתי לשרות לקוחות של החברה, חזרו אליי חזרה כדי לקחת את הכתובת שלי ולאחר עוד 3 שבועות קיבלתי מכתב כי "אין מה לעשות, הילד שיחק כדורגל והנעל לא ניתנת לתיקון" (את הנעל הם כמובן לא ראו בכלל) בתור פיצוי מצורף שובר ל-15% הנחה לרכישה הבאה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|