פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי ילדים פגומות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בערב חג הפסח האחרון, 8/4/09 קנינו נעלי ספורט נעליים מדגם פישר פרייסלבני בן השנתיים ותשעה חודשים בחנות גלי בבית שמש, .
לתדהמתנו לאחר מספר ימים ( בשבת, 18/4/09 ), נקרעו שתי הנעליים בקדמת הנעליים לאחר שימוש סטנדרטי ביותר, לא נעשה בה שימוש בלתי סביר. שבוע שעבר, ביום שלישי ה 21/4/09, הגענו לחנות גלי בה ביצענו הקנייה כדי להחזיר הנעליים הפגומות ולקבל לילדינו נעליים חדשות.לתדהמתינו סרבו לבקשתנו להחליף את הנעליים ואף ננזפנו על כך שנתנו לילד "לשפשף את הנעליים" נאמר לנו כי הנעליים יילקחו לבדיקה.במקביל שלחנו פקס תלונה למחלקת שרות לקוחות - (אני רוצה לציין שלמרות הרבה נסיונות חיוג אין שם מענה אנושי). קיבלנו תשובה שהנעליים נקרעו לא בשל איכות ירודה אלא בשל צורת השימוש של הילד בנעליים...ניתנה לנו הנחה של 50% ברכישת הזוג הבא. התשובה לא היתה מקובלת עלי ולכן שלחתי מכתב נוסף. במכתב תשובה מהתפעול של בריל נאמר שהם עומדים מאחורי המכתב הראשון - כלומר לא מוכנים לתקן או לזכות בזוג חדש.
התשובה לא מקובלת עלי, לא סביר שלאחר שנעל ננעלת פעמים ספורות היא תקרע בצורה כזאת. הנעל עלה 160 ש"ח ואני מצפה שתחזיק עונה שלמה.
תודה על התייחסותכם.


כספי סוג הנזק :
החלפת נעליים או פיצוי כספי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה