נעליים גרועות והשירות - עוד יותר |
נושא התלונה: |
ארנון שושני נטע |
שם/כינוי: |
יום שני 25 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ר"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
1. באוגוס 08 קניתי 2 נעליים במבצע 1+1 לילדה: מס' 23 ומס' 24
2. הנעל מס' 23 שימשה אטותנו נאמנה, כשעברנו לנעל מס' 24 - היא נקרעה תוך שבועיים
3. הגעתי לחנות, הגשתי תלונה ונתתי את הנעליים לבדיקה
4. איש לא טרח לחזור אלי או ליידע אותי מה קורה, רק לאחר 3 טלפונים ולאחר שצעקו עלי שאני חסרת סבלנות - הודיעו לי לבורא להחליף את הנעל
5. לקחתי נעל חדשה, מידה 25, וגם היא נקרעה אחרי שבועיים
6. שוב הגעתי לחנות, הגשתי תלונה ונתתי את הנעליים לבדיקה
7. שוב איש לא טרח לחזור אלי או ליידע אותי מה קורה
8. אתמול הגעתי שוב לחנות ורק אז נאמר לי שהתלונה נדחתה והחזירו לי את הנעליים הקרועות. אף אחד לא טרח כמובן להסביר לי למה התלונה נדחתה ולמה לא מגיע לי פיצוי. למה? ככה!
ואני שואלת: מה זה השירות לקוחות הנוראי הזה??? למה לא חוזרים טלפונית ללקוחות שמתלוננים? למה אין אחריות על מוצרים פגומים???
נ.ב. נעל קרועה אחת לא מהווה פיצוי על נעל קרועה שנייה...
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על הנעל הפגומה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|