|
|
|
|
|
|
גלי רושמת שטיפלה בתלונה אך זה לא נכון! |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
שדרות חן הרצליה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אחרי פתיחת תלונה באתר זה, גלי רושמת בשדה ה "טיפול" שנשלחה תשובה ללקוח.
התשובה שאני קיבלתי היא שגלי מרשים לי לקנות עוד זוג נעליים, ובאותו מחיר ששילמתי על הזוג המקורי. זה טיפול זה???? האם יש מישהו באתר הזה שעושה follow up של הלקוחות לבדוק אם ה "טיפול" הגיוני והוגן?
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
גלי צריכה לתת שרות וטיפול אמיתי בתלונות ולעמוד בהבטחותיה! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|