פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה כתובת:
ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני פסח רכשנו במזומן נעליים של חברת "HUMMER" לאחר שימוש של 2-3 חודשים הסוליה בשתי הנעליים התפרקה לחלוטין !!!!! טופס תיקון 0005121
הנעליים נמסרו לסניף לבדיקה לאחר כ- 10 ימים קיבלנו הודעה שניתן לבא ולקבל נעליים חלופיות. כאשר היגענו נאמר לנו על ידי סבטלנה סבלייב שניתן לקבל נעליים במחיר של 240 ש"ח. לאחר בדיקת הנעליים המתאימות לא נמצאו נעליים מתאימות במידה 46-47 !!!!!!
הנעל היחידה שנמצאה היתה של חברת קטרפילר וציינו שאנחנו מוכנים להוסיף את ההפרש זאת רק לאור העובדה שאין נעליים במידה המתאימה.
לאחר שיחה טלפונית בין סבטלנה והמנהלת טניה מליגין היא לא אישרה לנו לקחת נעלים אלו.
כאשר ביקשנו לשוחח עם המנהלת היא לא היסכמה לדבר איתנו ועמדה על דעתה.
ברור שאין לנו אפשרות לנצל כרגע את הזיכוי בתנאים הללו.
אבקש את תגובתכם בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאש רהחלפת הנעל בנעל הנדרשת !!!!!! פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה