נעליים קרועות ואי רצון להחליפן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון הגדול פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
26/06/2009
העתקים: אתר תלונה
המועצה לצרכנות מספר תלונה 116197
שירות לקוחות רשת "גלי"
הנדון : אי שביעות רצון משירות לקוחות של רשת הנעליים "גלי"
בתאריך 1.4.09 רכשתי 2 זוגות נעליים שהיו במבצע מרשת "גלי" בחנות ב"קניון הגדול" פתח תיקווה.
לאחר שבוע נקרע זוג נעליים, החזרתי לחנות וקיבלתי נעל חדשה כתחליף, לאחר שבוע נוסף להפתעתי הרבה נקרע זוג הנעליים השני שרכשתי מחנות זו, הנעליים הוחזרו לחנות לתיקון.
לאחר שחלף שבוע שוב נקרעו הנעליים שהוחלפו (הזוג השלישי שנקרע !)
לאחר שיחה עם שירות לקוחות נאמר לי שאחד הזוגות שרכשתי הרשת מוכנה להחליף בלבד אך לא בכל המוצרים שקיימים בחנות אלה מגוון קטן ביותר ואף לא כל הגדלים או הצבעים קיימים בחנות, אך בנוגע לזוג השני הרשת לא מוכנה להחליף, לתקן ואף לא להחזיר את כספי מהסיבה שהקרע נוצר מבלות?!.
לאחר דין ודברים בנושא נאמר לי בשיחה טלפונית עם שירות הלקוחות של החברה שיחזרו אלי בימים הקרובים, לאור השירות עד כה אני לא מופתעת שלא חזרו אלי עד עצם היום הזה (25.6.09).
לאחר שהמתנתי זמן רב כל כך הגעתי פיזית לחנות הרשת בקניון פ"ת ובשיחה עם סגנית המנהלת טניה בחנות נתקלתי בגישה של חוסר שיתוף פעולה ואי רצון לעזור לפתור את הבעיה.
עלי לציין שאינני עושה דברים חריגים עם נעליים אלה מלבד הליכה.
אני מבקשת ששירות הלקוחות יחזור אלי עם דרך לפתור את הבעיה שנוצרה.
בברכה,
גלית.
טלפון: 054-6667056
|
כספי, |
סוג הנזק : |
פיצוי והחלפת הנעליים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|