פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת נעל פגומה< נושא התלונה:
תמם ערן שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר, תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי ערן תמם, טלפון - 050-3161188
בתאריך 1/6/09 קניתי זוג נעליי "האש פאפיס" מק"ט 82810044645
ברשת "גלי" בקניון הדר בירושלים,
הסכום לתשלום היה 349 ש"ח.
במעמד הקנייה הם הבטיחו לי שקניתי את סוג הנעל הטוב ביותר והם יחזיקו שנים רבות.
אך לצערי לאחר נעילה אחת, הצבע ממש התקלף מהנעל , והנעל נראית כאילו היא אצלי מינימום שנתיים.
ניגשתי לסניף בו קניתי את הנעל כדי להחליף את הזוג , מיותר לציין שהם סרבו בתוקף להחליף לי את הנעל או לתת לי זיכוי על התשלום, הם טענו שהפרוצדורה היא או לקבל אישור ממנהל החנות או לשלוח את הנעליים ל"מעבדה" ואז לקבל החלטה, הם הבטיחו להתקשר תוך יומיים.
חיכיתי שבוע לשיחה מהם אך לשווא, התקשרתי אליהם והם אמרו שניסו לתפוס אותי ולא עניתי,
בשורה התחתונה הם טוענים שקילופי הצבע נגרמו מנעילה של הנעל וזה טבעי !!!!!!!! ( כמו שכתוב לעיל נעלתי את הנעל פעם אחת).

הם לא מוכנים להחליף את הנעל או לתת החזר כספי/ זיכוי
בשירות לקוחות של החברה לא עונים
התאריך היום הוא 2/7/09 ואני עדיין רודף אחריהם,
אני ממש מתוסכל ,

אשמח אם תטפלו בבעיה זו

בתודה מראש
ערן תמם
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה/ זיכוי כספי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה