פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות ושרות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.6.09 קניתי זוג נעליים במחיר של 199 ש"ח, בחנות גלי בקניון ביאליק, בקופה התוודע לי כי מגיע לי זוג נוסף חינם במסגרת מבצע 1+1 ובחרתי נעל נוספת לביתי בעלות של 159 ש"ח, זה היה המחיר לתקופת המבצע, לאחר סיום המבצע כל הנעליים חזרו למחירם הרגיל, במקרה של הנעליים שלי, זו שקניתי ב 199, חזרה למחיר שלה 100 ש"ח וזו שקיבלתי ששוויה כביכול 159 ש"ח חזרה למחירה הרגיל 60 ש"ח והפעם במסווה של מבצע אחר, 50% הנחה.

לאחר כחודש הנעליים נקרעו וכתוצאה מכך נפלתי ופצעתי את רגלי, בתאריך 31.7.09 לקחתי את הנעליים חזרה לחנות בה ביקשתי לתקן את הנעליים, מנהלת החנות, דיאנה, התנהגה כאילו אני נטל עליה וממש לא היתה מעוניינת לתת לי את השרות המגיע לי בתירוץ שלא היתה בידי ח-ן מס, והסיבה לכך שלא היתה בידי החשבונית היא שהמוכרת לקחה מהבת שלי את החשבונית כשהיא באה יום למחרת להחליף את הנעל שקניתי עבורה למידה אחרת. לבסוף היא התרצתה ולקחה את הנעליים לתיקון.

לאחר שבוע וחצי קיבלתי טלפון מדיאנה שאמרה שהם לא הצליחו לתקן את הנעל וכי היא נותנת לי לבחור נעל אחרת, הגעתי לחנות עם כרטיס האשראי בו התבצעה העסקה כדי שתוכל לבדוק שאכן רכשתי את הנעליים בחנות שלה, ולא מצאתי אף נעל אחרת שמוצאת חן בעיני.

שאלתי אם אני יכולה לקבל זיכוי כי אין שום נעל שאני רוצה כרגע והמנהלת סירבה לתת לי זיכוי מהסיבה שעבר חודש מיום הרכישה וכי רכשתי אותם במבצע והכריחה אותי לבחור נעל באותו הרגע.

עשיתי שוב חיפוש בעל כורחי ומצאתי נעל שהייתי מוכנה להתפשר עליה אך היא עלתה 120 ש"ח ומנהלת החנות סירבה לתת לי אותה ודרשה שאוסיף 20 ש"ח כיוון שאת הנעל שנקרעה רכשתי כביכול ב 100 ש"ח בלבד, ואם נחזור למחירי הנעליים, אני שילמתי 199 ש"ח על שני זוגות נעליים שעולים היום באותה החנות 160 ש"ח בלבד.

העליתי את זה בפני מנהלת החנות אך היא סירבה לקבל זאת ולא היתה מוכנה לתת לי את הנעל ללא תוספת תשלום. סירבתי לשלם והלכתי משם עם נעליים קרועות ששילמתי עליהם 199 ש"ח, מאוכזבת ופגועה.

יש לציין כי גלי מהיום מבחינתי היא רשת שלעולם לא אכנס אליה וכך גם כל מכרי וקוראי העיתון בו אני עובדת.

זו בושה וחרפה לרשת כזו גדולה שגם גבתה ממני עלות יקרה יותר על הנעליים שרכשתי כביכול במבצע ממה שהם עולים באמת וגם מכרה לי זוג נעליים פגום שבגללם נפצעתי ברגלי וגם אינה מוכנה לתת לי זוג אחר במקומם ומתנצחת איתי על סכום של 20 ש"ח.

פשוט בושה וחרפה לרשת כה גדולה ומתיימרת להיות נותנת שירות הטובה ביותר. אין לי מילים לתאר את ההתנהגות המזעזעת של מנהלת החנות ואת היחס המזלזל שנתקלתי בו, ואני לא מתכוונת לעבור על זה בשתיקה.

אני דורשת נעליים אחרות או זיכוי מלא על הנעליים במחיר ששילמתי פחות 60 ש"ח (שווי הנעליים ש"קיבלתי"), או שאני אפנה לדרגים יותר גבוהים. תודה.

בנוסף עליי להוסיף כי את שרות הלקוחות לא הצלחתי להשיג טלפונית וכי לא קיבלתי תשובה על פנייה שלי אליהם דרך האינטרנט.
כספי סוג הנזק :
זיכוי בסך 140 ש"ח או נעליים חדשות שאני אבחר. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה