פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים שנקרעו לאחר כחודש מרכישתם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-14.10.09 קניתי מגפיים ברשת nine west ולאחר כחודש בעת חליצתם הביטנה הפנימית של המגף שמאלי נקרעה.ניגשתי לחנות החברה בקניון עזריאלי ושם הנעל נמסרה לתיקון, למרות שחשבתי שזה לא הטיפול הסביר והראוי שיעשה בנעליים חדשות במיוחד לאור העובדה שמדובר במותג ידוע, מוכר ובינלאומי.כשהמגפיים חזרו מתיקון ניסיתי למדוד אותן בחנות בנוכחות הסנדלר והמוכרות אך הרגל לא נכנסה פנימה.המוכרות ראו את גודל הבעיה ואת אמיתותה ואף התקשיתי להסתיר את אכזבתי מאחר והיני אוהבת מאוד את עיצוב המגפיים ופרצתי בבכי בחנות. המוכרות טענו לטובתי בכך שהיני צודקת וכפי שראוי לטפל בבעיה זו זה להחליף את המגפיים הפגומות לחדשות אך ידם קצרה מלהושיע וההחלטה לא תלויה בהן.לאחר טלפונים של המוכרות למנהלת החנות הוחלט למסור את המגפיים למנהל התפעול על מנת שיראה ויחליט האם היני זכאית למגפיים חדשות.מנהל התפעול החליט לתקן שוב את המגפיים הפגומות ובניגוד לרצוני מאחר והבהרתי למוכרות במפורשות שאיני רוצה מגפיים חדשות שהיו אצלי חודש עם טלאים.
אציין,שמגפיים אלו נמצאות בשימוש לסירוגין עם עוד 5 זוגות נעליים שהינני הולכת איתם במהלך היום ולכן הדבר נראה תמוהה שכן מספר הפעמים שנעלתי אותן הוא מועט ולא הגיוני שבתוך זמן קצר הבטנה תקרע.מגפיים אלו ניקנו במחיר מלא בחנות החברה באילת על מנת להנות מהן במהלך כל העונה,דבר שלא קורה במציאות.
לשמחתי הרבה הנעל הותיקה שנמצאת בחזקתי היא בת 6 שנים שלא הזדקקה ולו לתיקון הקטן ביותר כפי שמצופה מנעל איכותית ובמקרה זה היא זולה בכמה מאות שקלים מהנעל הפגומה של רשת nine west.
כל ההתנהלות של שירות הלקוחות של החברה גורמת לי סבל רב מאחר והנעליים נמצאות הלוך ושוב מתיקון לתיקון.
אוסיף ואומר שבפעם הראשונה שניגשתי לחנות בעזריאלי מוכרת בחנות הראתה לי שגם לה נקרעה הבטנה הפנימית של מגפיים חדשות שקנתה ברשת, ככל הנראה שאיכות הנעליים של החברה נמוך ועל כן איני רוצה נעליים חדשות מתוקנות פעמיים.
בנוסף לכך,התנהלות שירות לקוחות מתישה ביותר.השיטה של השארת הודעות במענה קולי לא מטפלת כראוי בלקוח ועל אחד כמה וכמה נראה שהם עושים סלקציה לאיזה לקוח לחזור ולכן ההתנהלות ארוכה ואינה הוגנת וראויה כלפיי הלקוח ששילם במיטב כספו מחיר גבוה.
המגפיים ניקנו ממיטב כספי ובמחיר מלא על מנת להנות מהם במהלך כל העונה ודבר זה גורם לי סבל רב,עוול ותחושה קשה שהפסדתי את כספי.
אני חוששת לקבל מגפיים חדשות שכן נראה שאיכות נעליי nine west אשר נמצאות בבעלות "גלי" הן נעליים באיכות ירודה ולכן האופציה היחידה העומדת לרשותי זה לקבל את כספי בחזרה ולא לרכוש יותר נעליים מרשת זו.
מחיר המגפיים עומד על 1000 ש"ח אך כאמור ניקנו בחנות הרשת באילת ללא מע"מ במחיר 869.9 ש"ח.
אבקש בכל לשון של בקשה לעזור לי בהשבת כספי בחזרה.
תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי במלואו פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה