פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריט שנשכח ולא נארז ע"י הקופאית והיחס המשפיל. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 22.12.2009 קניתי 2 זוגות מגפיים ושלישיית תחתון נשי בחברת גלי באור יהודה.
המוכרת לא הצליחה להעביר את הקוד של התחתון וביקשה מהמוכרת שתיתן לה כל תחתון העיקר להעביר את הקוד. כשהקופאית ארזה את הדברים היא לא שמה את התחתונים.
למחרת ביתי הגיעה לחנות היה שם קופאי שאמר שהוא לא יודע על מה מדברים בכלל...שהקופאית לא נמצאת..ולחזור רק בבוקר.
התקשרתי לחנות ואמרתי לו אם לא היה פשוט יותר להרים טלפון לקופאית ולשאול...והאם צריך להפסיד יום עבודה כדי להוא אליהם ולקחת שלישית תחתונים ע"ס 20 ש"ח???המוכר החל לצרוח ואחר לי שמצידו אני יכולה להתלונן עליו בתלונות הציבור.
אכן אני מתלוננת...על היחס המביש כלפי לקוחות...חוסר הנימוס והזילזול בלקוח ואין זה משנה מה המחיר.
לצערי כבר לא אכנס לחנות הנ"ל. אינני מעוניינת להיעלב...או שיגרם לי עוגמת נפש מיחס ברוטלי.
אבקש את טיפולכם בעניין
תודה
עלבון סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה