|
|
|
|
|
|
מגף שנקנה ונהרס לאחר פחות מחודש |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מרכז ביג קסטינה |
כתובת: |
מרכז ביג קסטינה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 23/11 רכשתי ממיטב כספי ובמחיר מלא מגף של חברת LEE COOPER ברשת חנויות גלי בביג קסטינה. לאחר כחודש המגף התקלף מבלי לעשות לו נזק!!!!
הגעתי לגלי וביקשתי לקבל מגף חדש מכיוון שלא יתכן שחברה מכובדת כמו LEE COOPER תשווק מגפיים שמתקלפים לאחר כחודש. לא ניתן לנעול את הנעל, זה לא יפה ולא מכובד. נתקלתי בתגובה שאין אחריות על קילופים ושאם אני יושבת בעבודה מול מחשב זה בד"כ מה שקורה?!?
הסברתי שזה לא מקובל עליי, אם אני קונה נעל מרשת איכותית ומקום שמכבד את עצמו אני מצפה לשירות מלא ולנעל עמידה!!! אחרת הייתי יכולה לקנות נעליים מהשוק, הרבה יותר זול ולא הייתי מצפה שיחזיקו לי מעמד או שיתנו לי אחריות. ( מדובר על חודש ממועד הרכישה ואפילו פחות, אני התעצלתי ללכת מוקדם יותר להחליף).
הם נתנו לי מספר של שירות לקוחות גלי, שם משאירים טלפון ושם וחוזרים אליי ובזה נגמר הסיפור.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפה של המגף במגף אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
גלי |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|