פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוליות שהתפוררו - נעלי לי קופר נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד אליהו תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי מקריאה באתרכם אני מבינה כי איני הטפשה היחידה שנפלה עם נעלי גלי.
ב- 1/11/09 רכשתי לבתי נעלי ספורט של לי קופר במחיר מבצע 109 ש"ח.
לפני כחודש וחצי החלה לנעול אותן והיום ראיתי כי הסוליות בחלק הקדמי והאחורי התפוררו לגמרי ורק הרפידה הפנימית מפרידה בין רגליה של בתי לרצפה.
נגשתי לחנות ושם נאמר לי כי מאחר שעברו כחודשיים מהרכישה יש באפשרותם לשלוח הנעליים למעבדה על מנת שיקבע כיצד נגרם הנזק.
מנהלת החנות שאת שמה לא שאלתי הסבירה כי אינם מחזירים כסף או נותנים נעליים אחרות בלי קביעת המעבדה שגם לאחריה סביר כי הנעליים לא יוחלפו.
הגדיל לעשות אחד מעובדי החנות, בחור דוחה ממוצא רוסי שטען כי נראה שבתי מופרעת ונוהגת לבעוט בקירות. שאלתי האם עפ,י אבחנתו המלומדת בתי גם נוהגת לדפוק את עקביה בקירות מאחר והסוליה בעקב גם היא התפוררה.
עוד הוסבר לי כי הנעליים יצאו למעבדה רק לאחר ה-20/1 וגם אז תקח התשובה לפחות עוד 14 ימים שבהם יקבע האם הנעליים פגומות או שמא הליכתה של בתי.
תהיתי האם יש שם מישהו בעל הכשרה אורטופדית כלשהי והבנתי כי הסבירות שהנעליים יוחלפו היא נמוכה מאוד עד בלתי סבירה.
ברצוני להוסיף כי כל השיחה התנהלה בנימה מזלזלת וכעוסה ללא כל רצון להפגין שרותיות או יחס נאות ללקוח.
מקריאת התלונות באתר אני מבינה כי הסיכוי שאזכה לתשובה או החלפת הנעליים היא אפסית וכי היחס המזלזל הוא מדיניות הנהוגה ברשת משום מה.
אני לא מתכוונת לרכוש מהם יותר שום נעליים. לצורך השוואה אני קונה הרבה בנמרוד נעליים במחירים דומים בכל מיני מבצעים ואלו מעולם לא התפרקו גם כאשר היתה בעיה הנעליים הוחלפו בחיוך וללא ויכוח.
המסקנה: לא להתפתות לקנות בגלי!
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעליים פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה