פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום שווא ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגדוד העברי 6 כתובת:
קניון סי-מול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 30 לאפריל הגענו אני ובת זוגתי לסניף גלי באשדוד במטרה לקנות לי זוג נעליים זאת לאחר שבת זוגתי ראתה זוג יפה במבצע יום לפני כן. אחת המוכרות, בשם לידיה, אשר הייתה מאוד נחמדה הציעה לי כמה זוגות נעליים במבצע (239.90 במקום 349.90) וביניהן גם הזוג שראתה חברתי יום לפני כן. כאשר הגענו לקופה ושילמנו (מבלי שנאמר לנו מה סכום העסקה), שמנו לב שהקופאית לא צרפה את החשבונית בשקית הקניה. כאשר ביקשנו לקבל את החשבונית, לאחר חיטוט קל נמצאה האבדה והתברר כי חויבנו על המחיר המלא - 349.90. לשאלתנו מדוע חויבנו בסכום המלא השיבה הקופאית - דניאלה כי זוג זה אינו במבצע. הסברתי לה כי הזוג עמד על סטנד שעליו שלטים ברורים למדי ועליהם מצויין המחיר החדש - 239 נעליים אלו עומדות שם כבר לפחות יומיים והמוכרת היא זו שהביאה לנו את הנעליים וציינה בפירוש כי הזוג אכן במבצע. הקופאית המשיכה להתעקש בטענה כי "אפשר לשים גם זוג ב 600 שקל על המדף וזה לא יהפוך אותו למוזל וכי מה שקובע זה תוית המחיר אשר על הנעל". בדקתי את כל הנעליים על המדף ועל אף זוג לא היה מצויין מחיר המבצע אלא המחיר המקורי. באותם רגעים המוכרת שעזרה לנו לא הייתה בטווח ראיה ומכיוון שלא היה לנו זמן וכוח להתווכח ביקשנו לזכות את הכרטיס ולהחזיר את הנעל. בזמן שהקופאית זיכתה את הכרטיס חזרה המוכרת ושאלה בחיוך האם הכול בסדר ולמה אנחנו עדיין בחנות, אמרתי לה כי היא טעתה והקופאית טוענת כי הזוג אינו במבצע. המוכרת פנתה לקופאית ואמרה כי היא יודעת בוודאות כי הזוג אכן במבצע, לשאלתה של הקופאית מדוע אין תוית מחיר עדכנית על הנעל, המוכרת ענתה כי יום לפני כן הם קיבלו הוראה להוריד את תויות המבצע מן הנעליים אך שוב הדגישה כי הזוג עדיין במבצע. פנינו שוב לקופאית ושאלנו האם עכשיו כאשר הובהר כי הזוג במצע ניתן לרכוש אותו והיא ענתה בחוצפה "רק אם המוכרת לידיה מוכנה להשלים לכם את ההפרש". באותו רגע נעלבנו (גם בשביל המוכרת הנחמדה) ועזבנו את החנות.
צריך לציין כי אנו לקוחות קבועים של הרשת ואף פעם לא נתקלנו ביחס מזלזל מסוג זה. המקרה פגע עמוקות ביחסנו אל המותג ואני בספק אם נחזור לשורות לקוחותיה.

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה