פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציון לשבח על טיפול מהיר ומסור. נושא התלונה:
גיאת יגאל שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים קניתי בחנות "גלי", סניף בית שמש, זוג נעליים במחיר לא מבוטל, של חברה נחשבת.

לצערי, כנראה שנפלה תקלה ביצור הזוג הספציפי הזה, שכן, לאחר ארבעה חודשי שימוש הנעליים החלו להיפתח.

הגעתי חזרה אל החנות, ולא ממש ידעתי אם אמצא מענה לבעייתי. אך למרבה השמחה, בחור ממש נחמד בשם לירון, עזר לי מעל ומעבר, והחליף לי במקום את זוג הנעליים הפגום בזוג חדש.

תודה רבה ללירון על השירות המסור והמהיר, וכל הכבוד לנעלי "גלי" על שעומדת מאחרי המוצרים שאתם מוכרים, ועל המדיניות הנכונה שבאה לקראת הלקוח, גם לאחר התשלום.

הלוואי שירבו כמותכם.

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה