פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליית מחירים לא מוצדקת. נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש הלכתי לרשת גלי אשר נמצאת במתחם "עמק סנטר" בעפולה לאחר שבשבת ראיתי פרסום בעיתון של מבצע 1+1 ברשת.
החלטתי ללכת לחנות ולרכוש זוג מגפיים שראיתי לפני מס' שבועות בידיעה שהוא עולה 199 ש"ח וחשבתי לעצמי שזה מחיר טוב לשני זוגות מגפיים.
כאשר הגעתי לחנות מדדתי את המגפיים ואימי שהייתה איתי שאלה את המוכרת כמה עולה המגף, לתדהמתי המוכרת ענתה לה 300 ש"ח, שאלתי אותה מדוע 300 מכיוון שהמחיר היה 199 ש"ח לפני מס' שבועות המוכרת ענתה "ככה החליטה הנהלת גלי".
השאלה שלי היא האם מוצדקת עליה של 100 ש"ח במחיר בתואנה של מבצע 1+1? בנוסף שאלתי את המוכרת מה המחיר של המגפיים אם אני ארכוש זוג אחד בלבד? המוכרת ענתה לי 300 ש"ח וכאן באמת לא מצאתי היגיון, שאני מחכה למבצעים אני מצפה שהמחירים ירדו ולא יעלו. כמובן שבסוף לא ביצעתי את הרכישה של המגפיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
רק להבין למה צריכים לרמות את הלקוחות במבצעי שווא?! פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה