פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התניה בעת החזרת מוצר נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פרידמן אליעזר כתובת:
קניון סירקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש האחרון נכנסתי לסניפכם וביקשתי להחזיר זוג נעלי ילדים אחד מתוך שני זוגות שקניתי מס' ימים קודם לכן (פחות מ 14 יום). הקופאית אמרה שניתן לקבל זיכוי אבל התנתה את קבלתו בכך שכשארצה לממש אותו אצטרך לקנות באמצעות הזיכוי 2 זוגות נעליים במבצע של 1+1,ורק כך אוכל לממש אותו.ביקשתי ממנה שתראה לי היכן זה כתוב במפורש המדיניות הזאת שמחייבת אותי הצרכן להוציא עוד כסף ולקנות זוג נוסף (שאותו אשליך לפח הקרוב כי אין לי צורך בכלל בעוד זוג!).והיא אמרה שזה לא רשום באף מקום.

אני דורש לברר את העניין והמדיניות הזאת שלכם עד תום מכיוון שאתם רשת מכובדת וזו לא הרכישה הראשונה אצלכם.
זיכוי כספי (מזומן תמיד עדיף)ללא התניות מיותרות ובירור העניין מולכם. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:

שלום רב,
תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה