פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התניות מיותרות בעת זיכוי בחנותכם נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פרידמן אלעזר כתובת:
קניון סירקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד

מחלקת שרות/קשרי לקוחות
גלי



כבר בראשית הדברים אציין, כי לא ראיתי כל צורך לפנות אל מחלקת שירות/קשרי הלקוחות שלכם מאחר וציפיתי להתנהגות יותר ראויה מהמוכרת שלכם בסניף סירקין במוצ"ש האחרון.

לא הבחנתי בשום רגישות אצל המוכרת.

ועכשיו לעצם העניין, תגובתכם לא ענתה על השאלה הפשוטה שלי והיא:

מדוע אני,כלקוח המעוניין להחזיר מוצר שנקנה תוך 14 יום צריך לשמוע מהמוכרת התניות שאומרות לי בשורה התחתונה שאצטרך לרכוש בסך הכל 3 זוגות נעליים אם רק אעז להחזיר לרשת המכובדת שלכם את זוג הנעליים שרכשתי במיטב כספי!!!

ואפרט: רכשתי 2 זוגות נעליים במחיר מבצע של 1+1 בחנותכם. רציתי להחזיר זוג אחד בלבד כי הילד נועל כבר זוג אחד ולקבל תמורתו זיכוי של 75 ש"ח שאותו אוכל לממש בחנותכם בבוא העת. מדוע אני לא יכול לקבל זיכוי כזה ללא ההתניה שאוכל לממשו רק אם ארכוש 2 זוגות נוספים ולא זוג אחד בלבד כפי שרציתי מלכתחילה.

ביקשתי מהמוכרת לקבל זיכוי (להחליף זוג נעליים בזוג אני תמיד יכול אבל רק תוך 14 יום..) והיא אכן הסכימה לתת אבל אתם בתגובתכם לא עניתם על השאלה שלי: האם אוכל להשתמש בזיכוי של 75 שח לרכוש רק זוג אחד בלבד של נעליים? או שאצטרך לרכוש דווקא 2 זוגות ולהוציא עוד כסף מיותר מכיסי.

אולי תסבירו לי בשביל מה נוצר החוק שאומר שאפשר להחזיר מוצר תוך 14 יום אם אתם לא פועלים על פיו ולא מאפשרים ללקוח להחזיר מוצר,לקבל את תמורתו ולהשתמש בה באופן חופשי (ללא התניות נוספות) בחנותכם!

לא התייחסתם בכלל לכך ששאלתי את המוכרת היכן זה רשום שאני חייב לרכוש 2 זוגות אם אני אגיע עם זיכוי. אם זה לא רשום בשום מקום כפי שטענה המוכרת אזי אני אוכל להשתמש בזיכוי כראות עיניי, כל זאת לפי החוק במדינתנו!

כמו כן, ניסיתי במהלך הבוקר ליצור קשר עם הטלפון שלכם שמספרו: 039679264 אך נותרתי ללא מענה.

זהו מכתב אחרון בנושא לפני העברתו למועצה הישראלית לצרכנות.


ממתין לתגובתכם הראויה,

בני מלק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ללא התניות מיותרות!!! פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה