|
|
|
|
|
|
איכות גרועה של נעליים ושירות גרוע עוד יותר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סגולה פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי שתי זוגות נעליים לילדיי בגלי לפני כחודשיים, וחשבתי שעשיתי עסקה מצויינת- 2 זוגות יחסית בזול (כ200 ש"ח). לאחר שבוע נקרעה נעל אחת ולאחר כחודש בני בן השנתיים התלונן על רגליים כואבות. הוא ממש הלך צולע ולא הבנו מה קרה. חשבנו לקחת אותו לרופא כשלאבא שלי היתה הברקה- לבדוק את הנעליים. התברר ששני ברגים ששימשו להבהוב בנעליים בלטו מתוך הריפוד והוא פשוט הלך כמה ימים על מסמרים!!!! הלכתי לחנות להתלונן (זה לקח לי זמן כי ילדתי והיה לי קשה בחורף לצאת עם תינוק לחנות) ונאמר לי שמאחר וחלף חודש וחצי מאז הקנייה הם לא מוכנים לתת לי זיכוי. יכולתי רק להחליף לנעליים אחרות- אולם אני, לאחר שראיתי את רמת ה"איכות" של גלי לא מסכימה לקנות מהם שוב נעליים ולהסתכן בבריאות ילדיי. דרשתי החזר כספי או זיכוי לקנות מוצר אחר אולם נתקלתי בסירוב. אנא עזרתכם. נראה שיש שם דלתות אטומות.
|
כספי, בריאותי ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי לקניית מוצר אחר, או החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|