פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים באיכות נמוכה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' יגאל אלון בית שמש כתובת:
סניף גלי בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.07.10 קנינו נעלים לילד כאשר בקבלה המספר הוא 6010942431 - במחיר של 149.90 ב"גלי בית שמש רח' יגאל אלון טל - 029919880 .
לא עברו שלושה חודשים והנעל התפרקה . חזרנו לחנות ובתאריך 01.11.10 לקחה מאיתנו סגנית המקום נטלי את הנעלים כאשר קיבלנו טופס תיקון מס' 44899 .
חזרנו בתאריך 14.11.10 והסגנית הנ"ל מחזירה לנו את הנעלים בטענה שתוקנו וכשאנו מסתכלים בנעל לתדהמתינו - כפי שהבאנו כך הוחזר לנו ללא שום תיקון .
שאלנו והתשובה שלה - שלחתי והחזירו מגלי והם כעסו עלי למה בכלל לקחתי ממכם את הנעל.
קודם כל אני מאוכזב מאוד מחברה עם שם כזה .
דבר שני לא יתכן שנעל במחיר כזה תתפרק תוך פחות משלושה חודשים .
בסה"כ ביקשתי הואיל והנעל באיכות נמוכה שיחליפו לי .
יש לציין שהחזרנו לה את הנעל וביקשנו את טופס התיקון כדי שנגיש תלונה על כך
נ.ב
תלונה זו מגובה בקבלות קניה ובטופס התיקון .
כספי סוג הנזק :
החלפה לנעל חדשה פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה