|
|
|
|
|
|
נעלים באיכות נמוכה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רח' יגאל אלון בית שמש |
כתובת: |
סניף גלי בית שמש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.07.10 קנינו נעלים לילד כאשר בקבלה המספר הוא 6010942431 - במחיר של 149.90 ב"גלי בית שמש רח' יגאל אלון טל - 029919880 .
לא עברו שלושה חודשים והנעל התפרקה . חזרנו לחנות ובתאריך 01.11.10 לקחה מאיתנו סגנית המקום נטלי את הנעלים כאשר קיבלנו טופס תיקון מס' 44899 .
חזרנו בתאריך 14.11.10 והסגנית הנ"ל מחזירה לנו את הנעלים בטענה שתוקנו וכשאנו מסתכלים בנעל לתדהמתינו - כפי שהבאנו כך הוחזר לנו ללא שום תיקון .
שאלנו והתשובה שלה - שלחתי והחזירו מגלי והם כעסו עלי למה בכלל לקחתי ממכם את הנעל.
קודם כל אני מאוכזב מאוד מחברה עם שם כזה .
דבר שני לא יתכן שנעל במחיר כזה תתפרק תוך פחות משלושה חודשים .
בסה"כ ביקשתי הואיל והנעל באיכות נמוכה שיחליפו לי .
יש לציין שהחזרנו לה את הנעל וביקשנו את טופס התיקון כדי שנגיש תלונה על כך
נ.ב
תלונה זו מגובה בקבלות קניה ובטופס התיקון .
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפה לנעל חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
גלי |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|