פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ודיבור פוגעני נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 14/12 בשעה 18:00 רצינו אני וחברתי לברר על זוג נעליים שמופיע באתר באינטרנט של החברה. זוגתי הרימה טלפון לסניף קריון, שם ענתה לה עובדת בטון חסר סבלנות וחוסר אכפתיות מרגיז, והרימה עליה את הקול וטענה שהיא לא מוכנה לבדוק לה אם הדגם קיים, ואת מחירו, בטענה שזה מבזבז לה את הזמן!!! חברתי הייתה המומה, אך העובדת (לפני שניתקה לה) עוד הוסיפה שיש לה דברים יותר חשובים לעשות וניתקה את השיחה!
ניסינו להתקשר לסניף אחרף חיפה עודפים - וגם שם ניקלנו בשירות טעון שיפור!!! גם שם האיש היה חסר סבלנות וטען שהוא לא יבדוק לי דגם מכיוון שיש לו בחנות "המון זוגות נעליים". לשאלתי אם זה נראה לו שירות נורמלי ענה לי "אתה רוצה לדעת, תגיע לחנות" וסיים את השיחה.
כל ההתנהלות מול החברה הייתה כושלת ומבחנתי פוגעת ומעליבה, ובטח אינה שרותית!

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה