פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנההגות מעליבה כלפי הלקוח שביקש להחליף את המוצר הפגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ראשל"צ (רוטשילד 15) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-13 בדצמבר 2010 סבי רכש נעלי גברים בשווי 300 ש"ח בחנות גלי בסניף ראשל"צ (רוטשילד 45). ביום למחרת הוא נעל אותן ולמורת רוחו, הבין שהנעל הימנית רחבה מהנעל השמאלית בהרבה והיא פשוט נופלת מרגלו בזמן ההליכה. ב-14 בדצמבר הוא חזר לחנות וביקש עזרה, אך התשובה שקיבל הייתה "אין מה לעשות". לכן הוא פנה אלי וביקש לבוא לחנות שוב יחד איתו ולנסות להסביר למוכרות מהי הבעיה. יש לציין שהוא כמעט ולא מדבר עברית ומסיבה זאת הוא קרא לי לעזרה. באותו יום שוב ניגשנו לחנות, שוב הסברתי מהי הבעיה בנעליים וקיבלתי תשובה " זהו זוג אחרון, אחת הנעליים עמדה בתצוגה, לכן היא שונה מזו שהייתה בקופסא, אנו לא יכולים לעזור." אז ביקשתי את מספר טלפון של שירות לקוחות של הרשת ואמרתי שקיים חוק שלפיו הלקוח יכול להחזיר מוצר לקוי או לקבל זוג נעליים אחר במקומו. גברת דקלה, שהציגה את עצמה כמנהלת הסניף, נגשה לעמדה והתחילה לחפש כרטיס ביקור. מאחר והיא לא מצאה אותו היא לקחה את הדף שמודפס עליו תקנון של החנות, זרקה אותו לעברי ואמרה "תלמדי את החוקים בעל פה לפני שאת באה בטענות". התנהגותה הייתה כל כך גסה ומעליבה שביקשתי לרשום את שמה. ברגע זה היא הורידה את התג ושמה אותו בכיס, לפני שהספקתי לראות את שם המשפחה שלה. היא צעקה וביקשה לצאת מהחנות ולא הצלחתי לשכנע אותה למסור לי את שמה. אני ממש התפלאתי לקבל יחס כזה ברשת מוכרת ומכובדת כמו רשת גלי.
אודה לכם מאוד אם תסבירו לי מה ניתן לעשות במקרה שלנו ואיכן נוכל להחליף/ להחזיר את הנעליים השונות אחת מהשנייה.
בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
להחליף או להחזיר את מוצר הפגום פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:

שלום רב,
תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה