פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחלפת מוצר שנענתה בסירוב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון אלונים כתובת:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר רכשתי גרביים במארז של שני זוגות. בהגיעי לביתי מדדתי זוג אחד וכבר כעבור שתי שניות נוכחתי כי מידת הגרביים קטנה מאוד בהשוואה למידה שהודפסה על המארז(43-40). מיד הורדתי את הגרב והחזרתיה למארז וכעבור יומיים הגעתי לחנות לבקשה להחליפה. המוכרת שאלה אותי אם מדדתי את הגרביים עלי ואמרתי לה שאכן מדדתי גרב אחת למספר שניות ומיד ראיתי שהמידה לא מתאימה לי כלל ולכן באתי לבקש להחליפה. המוכרת סירבה בתוקף, תוך שהיא מתעקשת שאסור להחליף גרביים שנקנו. שאלתי אותה היכן כתוב האיסור הזה והיא אמרה לי " איפה אתה רוצה שנכתוב את זה בדיוק? זה ברור לכולם שלא מחליפים גרביים" אמרתי לה שלי כלקוח פשוט מן המניין זה לא ברור כל כך כי זה לא כתוב! אני לא אמור להכיר את חוקי המסחר בכל תחום ועניין. אמרתי לה שאין כל שילוט בחנות המורה על הגבלות בהחלפה כאלה או אחרות וכן על חשבונית הקניה עצמה כתוב שניתן להחליף מוצר עד שבועיים מיום הקניה- אך ללא כל מגבלה כתובה. אני מוצא לנכון לציין כי חנויות אחרות- של לבנים לדוגמה- מדגישות על החשבוניות שלהן כי אסור להחליף הלבשה תחתונה ואף מפרסמות זאת בשילוט ברחבי החנות. במקרה להלן אין כל שילוט המורה על מיגבלה כזו ואף לא נאמר כך על חשבונית הקנייה. עוד הוספתי למוכרת כי רק בגלל כנותי היא מסרבת לי וכי לו שיקרתי לה והייתי אומר כי לא מדדתי את הגרב- היא לעולם לא היתה יכולה לדעת זאת והייתי מחליף את זוג הגרביים בלא כל בעיה. האם צריך לשקר ו"לדפוק את המערכת" בכדי להחליף זוג גרביים אחד??? האם ההתייחסות המזלזלת של המוכרת אלי מתאימה לרשת ותיקה כמו גלי? המוכרת מצאה לנכון פשוט לא לענות לי ולדבר עם מוכרת אחרת בחנות בעודי מדבר אליה- למען "אבין את הרמז" ואשתוק. להזכירכם- מדובר בסך הכל בזוג גרביים! גרביים!!!
מאותו מקרה אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות של חברת גלי אך מיותר להדגיש כי ניתן רק להשאיר הודעה והם יחזרו אלי. אכן השארתי הודעה, אך בשל היותי סטודנט, נבצר מבעדי להיות זמין בכל עת, כך שפספסתי את השיחה משירות הלקוחות של חברת גלי וכמובן שאי אפשר לתפוס אותם בטלפון מאחר וכל היום המוקד שם תפוס.
אני מבקש את התייחסות החברה לתלונה הפשוטה הזו. אודה לכם אם הפניה תהיה במייל או טלפונית ואוכל לשוחח עם נציג שירות בשעות סבירות, ללא משחק מיותר של חתול ועכבר בהודעות במשיבונים.
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה