פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה בדבר בקשת החזר כספי בגין סחורה פגומה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה-ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
08.02.2011
לכבוד
שירות לקוחות גלי
בריל תעשיות נעליים בע"מ
טל:03-9590512 פקס: 03-9666011

הנדון: המשך תלונה מס 59199

שלום רב,
קיבלנו את תשובתכם בעניין תלונתנו אשר הועברה אליכם באמצעות האתר "תלונה", והרי תגובתנו:
1.בתשובתכם לפנייתנו אתם כותבים כי "אנו דואגים שאלה (מוצרינו) יעברו סדרה ארוכה של בדיקות קפדניות בטרם הפצתם... זאת לשם אבטחת איכותם, עמידותם ותקינותם". מעט תמוה בעינינו כיצד מוצר שעבר, לטענתכם, סדרת בדיקות ארוכה וקפדנית ניזוק פעמיים בפרק הזמן הקצר שחלף מרגע רכישתו. יתכן, אם כן, כי עליכם להחמיר את אופי הבדיקות שאתם עורכים למוצריכם בטרם שיווקם לחנויות.

2.במכתבכם מצוין כי "בחנויות הרשת ישנה רגישות גבוהה ללקוחות". לצערנו, לא זכינו (כלקוחות) לחוות את אותה רגישות מדוברת, ובחנותכם בקניון מלחה נתקלנו ביחס בוטה ואדיש. כך לדוגמה, בפגישתי עם בעל החנות בתאריך 05.02.2011 נמסר לי כי אם איני מרוצה מהמוצר עלי להפנות את טענותיי למשטרה (תגובה אחראית ואכפתית, לכל הדעות). כמו כן, טען בעל החנות, כי לפנים משורת הדין ניתנה לנו האפשרות להחליף את הנעליים בזוג אחר. צר לי, אך מתגובה זו מתקבלת תחושה מעט לא נוחה כי רשת "גלי" למעשה עושה לנו טובה שהיא נאותה באדיבותה להחליף מוצר פגום, ואין זו בעצם אחריותה המוסרית לדאוג לשביעות רצונם של לקוחותיה, אשר שילמו מחיר מלא בעד סחורה פגומה.

3.לא ברורה לנו משמעות המשפט "החלפתו של זוג הנעליים אינה בשל כך שהמוצר באיכות ירודה" (בהבלטה). אם כך, בשל מה הסכמתם להחליף את זוג הנעליים? אולי בשל העיניים היפות שלנו? נודה לכם אם תוכלו להאיר את עינינו ולהבהיר את משמעות המשפט הנ"ל.

4.לצערנו, השורה התחתונה של תגובתכם אינה תורמת במאום לסיומה של פרשה זו. בתלונתנו נכתב במפורש כי לא נסכים לקבל זיכוי, וכי אנו דורשים חזרה את כספנו במלואו. זאת על מנת שנוכל לרכוש לבננו זוג נעליים ראויות לשמן, ולא נאלץ להקדיש זמן נוסף ומאבקים מיותרים לנעליים מתפרקות ויחס רע. סירובכם להשיב לנו את כספנו פירושו, מבחינתנו, ירידת הכסף שהשקענו לטמיון.

5.לאור האמור לעיל, אנו שבים ודורשים את כספנו- 180 ₪- חזרה. עלינו להבהיר כי מבחינתנו פרשה זו לא תגיע לקיצה עד אשר יושב לנו כספנו במלואו. במידה ותעמדו בסירובכם נעביר את הדברים לטיפולו של הממונה על הגנת הצרכן במשרד התעשייה והמסחר, ונשמח לשתף בעניין גם את כלי התקשורת השונים בעת הצורך.
בכבוד רב,
(השם שמור באתר)
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא בגין 180 ש"ח פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה