פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה וטיפול משירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית"ר 1 כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, ב17.12.2010 רכשתי בחנות גלי בקניון מלחה נעלי ספורט לילדים,אחרי כחודש הנעליים נקרעו כתוצאה מפגם,הסולייה פשוט יצאה!!!!פניתי לחנות והם שלחו את הנעלים לבדיקה אחרי כשבוע חזרו אלי מהחנות עם תשובה שהדביקו את הנעל עם דבק חם!לפי דעתי נעל שאחרי חודש נפתחת לה הסולייה היא נעל פגומה והלקוח חייב לקבל החזר על התשלום ולא לקבל נעל שהודבקה עם דבק חם!!!!!!פניתי אין ספור פעמים לשירות לקוחות בטל: 03-9590512 ולא קיבלתי תשובה למרות שהם אומרים שיחזרו ,פניתי גם במייל 5 פעמים ולא קיבלתי טלפון חזרה.בחיים שלי לא נתקלתי בשירות כ"כ גרוע ומזלזל.עד היום למרות אין ספור הודעות ומיילים אף אחד לא טרח לחזור אלי.אשמח אם תוכלו לעזור לי
כספי סוג הנזק :
אני רוצה החזר על נעל פגומה פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה