|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות הולם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 09 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי לביתי נעליים ב- 4.1.2011 כעבור חודש התקלקל הריצ רצ ( כשביתי נעלה את הנעל בערך 4 פעמים) ניגשתי לתקן את הנעל ב- 9.2.2011 והם הבטיחו לי שתוך מס' ימים מקסימום שבועיים הנעליים יחזרו מתיקון.
עברו 3 שבועות וטרם קיבלתי צלצול לגבי תיקון הנעל. כל פעם שהתקשרתי לא הבינו מה הדחיפות ואמרו שיקח עוד מס' ימים.
בקרוב יגמר החורף וכבר לא יהיה לנו צורך במגף.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי או נעל חדשה במידי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
גלי |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|