פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות הולם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לביתי נעליים ב- 4.1.2011 כעבור חודש התקלקל הריצ רצ ( כשביתי נעלה את הנעל בערך 4 פעמים) ניגשתי לתקן את הנעל ב- 9.2.2011 והם הבטיחו לי שתוך מס' ימים מקסימום שבועיים הנעליים יחזרו מתיקון.
עברו 3 שבועות וטרם קיבלתי צלצול לגבי תיקון הנעל. כל פעם שהתקשרתי לא הבינו מה הדחיפות ואמרו שיקח עוד מס' ימים.
בקרוב יגמר החורף וכבר לא יהיה לנו צורך במגף.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או נעל חדשה במידי. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה