פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפה של מגף פגום ואי קבלת תשובות או מענה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף תל חנן (נשר) כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודשיים רכשתי מגפיים בסניף נשר לאחר שהופניתי מסניף קריון שבררו לי שיש את המגף שרציתי בסניף נשר.
הלכתי עם המגף 3 פעמיים ובפעם השלישית הסוליה התחילה להיפרד מהמגף.
פניתי לסניף בנשר שאמר לי שאוכל להחליף למגף אחר. הוסבר לי שהיו המון תלונות על הדגם של המגף שרכשתי ולכן אין יותר מכירה של המגף הנ"ל ואני יכולה להחליף לכל מגף אחר - אציין כי היה כבר סוף חודש פברואר ולא היה נראה כי יהיה עוד הרבה חורף. שאלתי למה אני לא יכולה לקבל זיכוי - ונאמר לי , כי אין לי את החשבונית. עברתי , מדדתי ובדקתי את כל המגפיים שנשארו בחנות - מידות לא היו והמבחר היה מגוחח... (אני מבינה שזה הסוף של הסוף עונה.. .אבל למה לאלץ אותי להחליף למגף....???) בכל מקרה.. בסופו של יום מצאתי מגף אותו רציתי , אבל לא היה במידה - אמרו לי שיזמינו לי מסניף אחר וזה יקח מספר ימים. לאחר 5 ימים הודיעו לי שהמגף הגיע. הגעתי לסניף ביום חמישי האחרון10.3 (יומיים לאחר שהודיעו לי) , הפעם גם מצויידת בחשבונית , בגשם זלעפות , מדדתי את המגף שהוזמן לי (דגם שונה ממה שרכשתי בהתחלה) ובצעד הראשון בתוך החנות - גילתי כי הרוכסן של המגף פגום. בקושי רב ובעזרת המוכרת הצלחתי לפתוח את הרוכסן ולהיחלץ מהנעל -
ששאלתי - מה עכשיו.... ??? נאמר לי ששוב יבררו מה לעשות .. ויצרו איתי קשר ביום שישי 11.3.11 ושלחו אותי לאחר שבאתי (פעם שלישית)
עד היום 14.3.11 טרם יצרו איתי קשר .
אמש 14.3.11 שלחתי תלונה זו לשרות לקוחות דרך האתר אינטרנט – ולא קיבלתי כל תגובה.
היום פניתי לסניף לשאול מדוע לא מתייחסים אלי – נאמר לי שהמנהלת חולה ולכן לא מטפלים באנשים.
כמו כן השארתי פרטים בשרות לקוחות בטלפני – וגם שם (אחרי 5 שיחות שהשיחה מנותקת) לא חזרו אלי.
אני עדיין עם מגפיים פגומות שאין אפשרות להשתמש בהן - פיצוי, תשובות, או כל יחס - לא קיבלתי - שלא נדבר שעכשיו כבר ממש חלף לו החורף ובכלל לא נהניתי מהמגף שרכשתי
דורשת לקבל תגובה מיידית מח' גלי , החזר כספי מלא ופיצוי הולם לעוגמת הנפש והתיזוזים שעברתי.
איזה מין שרות לקוחות אלה???
אין כל טיפול או יחס , אין החזר כספי, אין יחס ואין עם מי לדבר !!!

בברכה,
רינת
כספי, עגמת נפש, ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כפסי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה