פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר-החזר התלושים ששולמו. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון א.ת חדש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 22.4.11 קנינו לבעלי ולשני ילדיי סנדלים.
בתאריך 24.4.11 בעלי ניגש לחנות ורצה לקבל את התלושים ששולמו חזרה כיון שהתחרט ולא רצה את הסנדלים.נאמר לו ע"י הקופאית שאי אפשר לקבל (החזר כספי אלא זיכוי)
בעלי התעצבן ועזב את המקום בכעס.התקשרנו למנהלת משמרת אמרה אותו דבר.
שלחנו דרך האתר של גלי בקשה לצור איתנו קשר דחוף אף אחד לא ענה.
התקשרתי לשירות לקוחות ב 28.4 והשארתי הודעה לא חזרו.המשכתי להתקשר כל יום ולהשאיר הודעות אצל קרן עד שביום רביעי הואילה בטובה לענות לי בחורה משירות לקוחות ואמרה שתחזור אלי באותו יום,כמובן שלא חזרה.למחרת השארתי עוד הודעה ולא חזרו אליי, הם לא מעבירים את השיחה ורק לוקחים הודעה.
שירות גרוע ביותר.........................גם בחנות וגם במחלקת שירות לקוחות.
אני בחיים לא אקנה שם יותר נעליים.
מה בסך הכל ביקשנו להחזיר על פי חוק את הסנדלים הרי היה שישי שבת באמצע.
ממש חצופים פשוט לא רוצים להחזיר את התשלום.
כספי סוג הנזק :
לדבר עם מישהו בכיר ולא עם פקידות שלפי היחס ממש לא איכפת להם מהלקוח.לקבל את התלושים חזרה בגין ההחזרת הסנדלים. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה