פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מטיפול בפנייתי-בעיה חוזרת בזוג מגפיים נושא התלונה:
שמלי שלום מאיה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הנהלה-פריימן 20-ראשל"צ כתובת:
ביג פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב-09.01 מגף דגם 6018342441 שחור בסניף ביג גנדן נתניה.
חודש אחרי,גיליתי לצערי שהעקבים בשתי הנעלים נהרסו לגמרי(כמו "נכנסו פנימה").
פניתי לסניף בו הן נקנו,ונציגת החנות אמרה כי המגפיים יועברו לתיקון עקבים.
לאחר כשבוע נתבשרתי כי זוג המגפיים תוקן וניגשתי לסניף לקחתן,שבעת רצון.
לתדהמתי,כחודש וחצי אחרי התיקון,גיליתי כי שוב הבעיה מתחילה להתהוות בשני העקבים.וכך מצאתי את עצמי שוב חוזרת לסניף בו הן נקנו ב-13.04.2011.
פתרון הנציגות שהיו בחנות היה להעביר שוב לתיקון,אך אני סירבתי להצעה זו ודרשתי זוג חדש או זיכוי כספי.אין לי רצון לשלוח לתיקון שוב,לקבל את המגף כשכבר לא אמצא צורך לנעול אותו השנה(חודשים אפריל-מאי),וכך בתחילת חורף הבא יווצר מצב ששוב אחרי מספר נעילות הבעיה תחזור על עצמה,אבל אז יפתרו את הבעיה בכך שיאמרו שהמגפיים נקנו בשנה שעברה ואין עליהן אחריות עוד.
במקביל להשארת המגפיים בחנות לברור(שובר תיקון 58449),פניתי לשרות הלקוחות הטלפוני (נציגה בשם שירי) שהמליצה לי לפנות לסניף גלי בו נקנו וטופלו המגפיים בפעם הראשונה וזאת מפני שהם מכירים שם את הסיפור ולדבריה "לגלי יש רגישות גבוהה ללקוחות,במיוחד כשמדובר בנעל שכבר היתה בתיקון".
בפועל-לא זיכיתי להרגיש את הרגישות המדוברת.
לא ניתקלתי במקרה כזה בזמן כ"כ קצר בעבר בשום מגף!גם לא במגף שעלה כ-100 ש"ח בטוגו!אפילו נעל שנקנית בשוק מחזיקה יותר זמן!!
אציין כי ברשותי מספר נעלים רב,כל שהמגף המדובר ננעל לסרוגין,כך שבפועל הוא ננעל הרבה פחות מחודשיים וכבר היתה בו תקלה.
עוד אציין כי באותה רכישה קניתי גם מגף חום דגם 96020204641 ואני מרוצה ממנו.
חשבונית הקניה ברשותי,מתאריך 09.01.11 שעה 18:45 .
כפתרון לבעיה הוצע לי לשלוח את המגף לתיקון חוזר,ושובר זיכוי ע"ס 100 ש"ח.
אני מעוניינת בזיכוי מלא .
ציפיתי ליותר מחברה כה וותיקה ,מכובדת ובעלת שם.
במיוחד לאור התחרות הרבה הקיימת היום בשוק
מספיק לראות את כמות התלונות (מובילים ובגדול )שמופיעות באתר זה כנגד חברת גלי,כדי להבין את טיב המוצרים ואת סוג השרות הניתן ללקוח כשמתעוררת בעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה