פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר ביקורי בסניף גלי אור יהודה (אזור התעשייה הישן) , מדדתי במשך שעה מספר זוגות נעליים, בשל בעיית מידת נעליים חריגה שאני נועלת. לשמחתי הרבה מצאתי את הזוג הנכסף. לאחר שוידאתי שהמחיר מתאים לכיסי (180 ש"ח) המחיר היה כתוב במדבקה על סוליית הנעל. הגעתי לקופה והמוכרת אמרה לי שהיא יודעת שהמחיר הוא 249 ש"ח והיא תבדוק. לאחר שיחה קצרה עם המנהל שלה, ראיתי שהיא תולש את המדבקה של 180 ש"ח ומשאיר את המדבקה השנייה שעל גבי הנעל שעליה היה כתוב המחיר הגבוה יותר.
הסברתי לו שהמחיר שראיתי היה 180 ש"ח ורק בזכות המחיר רציתי לקנות את הנעליים, הוא אמר (ואפילו לא בהתנצלות!!!) שהם בדיוק החליפו את המבצע ולא הספיקו לעדכן את המחיר. ניסתי להתווכח ולהגיד לו שעל פי חוק הוא מחויב למכור לי במחיר הנמוך שנקוב על המוצר אך הוא אמר שהוא לא יכול לעשות זאת!
יצאתי מהחנות מבלי לקנות את הנעליים שחפצתי.

המקרה אירע ביום ראשון 29/5/11 בשעה 12:00 בצהריים.
אשמח לעזרתכם בנושא,
בתודה מראש,
ספי זלצמן 054-4581808
עוגמת נפש סוג הנזק :
קניית הנעליים במחיר שראיתי מלכתכילה על גבי הנעל ותלונה על המנהל אצל ממוניו. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה