פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה והתייחסות לתגובת שירות הלקוחות של החברה בעקבות פנייתכם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון הדרים נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב"ה 11.1.06



לכבוד אתר תלונה

קראתי את המכתב של חברת גלי, ברצוני להגיב על כמה אי דיוקים חמורים מבחינתי!!!
פניתי לחנות גלי בקניון הדרים והם סירבו להתייחס לבקשתי, בזמנו הוצגה חשבונית הקניה של הנעליים!!! החשבונית עדיין נמצאת ברשותי למרבה הפלא ואולי לצערה של חברת גלי.
המוכרות אמרו שיתכן ובני שיחק בכדורגל ואמרתי שבני אינו משחק בכדורגל והדבר לא מקובל עלי! והראתי להם זוג נעליים נוספות שבני השתמש ועדיין משתמש בהם שנקנו לפני זוג נעלי הספורט הנ"ל ועובדה שלא קרה להם דבר. מה שמוכיח את טענתי שמדובר באיכות מוצר ולא באופן השימוש בנעל,
שכפי שהבהרתי ננעלה לא יותר מ-12 פעמים של ימי שיעורי הספורט.
ביקשתי לשוחח עם מנהלת החנות המוכרת השיבה לי שהמנהלת לא נמצאת ושאבוא שוב ביום אחר.
ואכן כך עשיתי, מנהלת החנות אמרה שהיא לא תשלח את הנעליים לחברה, כי יכעסו עליה אם היא תשלח את הנעליים עם הנזק שנעשה להם, ואין מה לעשות בנדון.
אפילו שאמרתי שלא מקובל עלי שלאחר חודש וחצי נעליים יתפוצצו בסוליה כך!
מנהלת החנות לא הפנתה אותי למחלקת השירות!!!
אני בקשתי מספר טלפון של שירות לקוחות ומנהלת החנות נתנה לי את הכרטיס ואמרה שזה לא יעזור... (לאחר פנייתי אליכם יצרו עמי קשר משירות לקוחות ואני הבהרתי לה שאני זו שבקשה את האפשרות לפנות לשירות לקוחות ולא קבלתי שום הפניה לשירות הלקוחות)
אני כבר התיאשתי מהמוצר ומהחברה ולכן החלטתי לא לפנות לשירות הלקוחות. הרי כפי שהזכרתי בתלונה הראשונית גם בזוג נעלי הספורט של ביתי האורות המהבהבים הבהבו בקושי יום וחצי וכשפניתי אמרו שאין מה לעשות... ואין אחריות. (שני זוגות הנעליים נרכשו באותו היום).
כאשר חברה הפנתה את תשומת ליבי לאתרכם וראיתי שיש בכם כח לנהל ולהניע דברים פניתי דרככם.
לא ברור לי מדוע עכשיו חשים בשירות הלקוחות של גלי צורך להיעלב.
הרי הם לא הותירו בפני אלטרנטיבה חלופית!!!



בברכה ותודה על הטיפול
רחל טנקג'י
0502225194
עלבון סוג הנזק :
קבלת זוג נעלי ספורט חלופי. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה