|
|
|
|
|
|
גלי סניף ירקונים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ירקונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג נעלי קיץ ב-25/05/11 בסניף ירקונים במחיר מלאה. אחרי תקופה קצרה וליבוש פעמיים חיבור בין סוליה ורצוע ניקרע. בחנות בזמן הרכישה המוכרת הודיעה שיש אחריות לנעליים. אני רכשתי כנראה זוג נעליים עם פגם. הגשתי לחנות ב-28/07/11. שם, הסגנית בגסות לא היתה מוכנה בשום פנים ואופן לתת פיתרון על המקום חוץ התיקון או לחקות לתשובה בעוד כמה ימים או שאני אקח את הנעליים בחזרה. יצאתי מחנות עם "טופס תיקון" (לא לתיקון) במקום נעל חדש או החזר כספי או זיכוי. שירות -0. אני רצה נעליים נורמלים בלי פגם וסוג ב' ותיקון. הנעליים עלו 180 ש"ח
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|