פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדל גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביל"ו סנטר כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם.
כאמור, בתאריך ה-17.5.2011 רכשתי זוג סנדלים מחנות של גלי בסניף ביל"ו סנטר ברחובות.
לאחר 3 ימים בלבד חלק מהסנדל התחיל לתפרק, חזרתי לחנות, והחלפתי סנדל לדגם אחר.
לאחר כחודש וחצי, האבזם של הסנדל החדש נשבר, בתאריך ה-7.7.2011 הבאתי את הסנדל לחנות לתיקון, נאמר לי שזה יתוקן תוך 10 ימים, וביקשתי אם אפשר מוקדם יותר עקב נסיעה, ושאין לי נעל אחרת.

בתאריך 18.7.2011 כ-11 ימים לאחר הבאת הנעל לתיקון ושקט מצד החנות, שלחתי מייל לשירות לקוחות, בטענה שישאירו את הנעל אצלם ושיזכו את כרטיס האשראי שלי שבו שילמתי על הנעל.
בתאריך 21.7.2011 בשעות הבוקר קיבלתי מייל חזרה שאכתוב להם את כתובתי וישלחו לי *שובר הנחה* לחנות.
ישר החזרתי להם מייל שאני לא מעוניינת בשובר שיחזיר אותי לחנות ואני רוצה את כספי חזרה.
באותו יום בצהרים קיבלתי טלפון מהחנות שהנעל חזרה מתיקון ושאבוא לקחת אותה.
בתאריך 25.7.2011 קיבלתי מייל מהם שהם לא רואים משהו חריג בהליך ושארשום את כתובתי לשובר הנחה.
באותו ערב בעלי הלך לחנות לקחת את הנעלים (למרות שלא רציתי) בפועל, למרות שאת האבזם תיקנו גילתי שחצי סוליה קרועה ואם אלך איתם כמה צעדים כל הסוליה תצא, וכך היה, לאחר יומים הליכה כל הסוליה יצאה לי באמצע הרחוב. עם כל העצבים האלה כבר כמה פעמים התקשרתי למוקד שירות הלקוחות הגרוע שלהם, השארתי הודעות ואף אחד לא חוזר.
בושה
בזבוז כסף זמן ועצבים סוג הנזק :
פיצוי על הזמן, דלק לחנות, ואת הכסף עבור הנעל שתוחזר להם אחר כבוד. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה