|
|
|
|
|
|
כתבתי תלונה הוגנת באינטרנט ונעניתי בצורה לא הוגנת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עבור משפחתי מרובת הילדיןם אני רוכשת נעליים בחנויות גלי. במהלך השנתים האחרונות הנעליים היו מש זבל ואי אפשר היה להשתמש בהם אפילו לא למספר חודשים קצר. הסקוצים דפוקים, הפתח מקדימה בנעלי הספורט, העור שנראה משופשף יותר מידי ועוד. כתבתי למנהלת שירות הלקוחות (לצערי המייל נזרק לטיוטה) ותגובתה הייתה - גלי היא חברה ענקית ונחשבת כמותג טוב , תמיד ישנם אחוזים של אנשים שאינם מרוצים ... תגובה כזו על תלונה מהותית אינה שייכת כלל וכלל . על שירות הלקוחות לענות בבירור על המהות של טיב הסנדל והסקוצ'. כאחת ששיכת למגזר הדתי המצטיין במשפחות ברוכות ילדים מיוחד, כל חברותיי טוענות כי הן הפסיקו לקנות א המותג כיוון ששילמו כסף רב כמותג טוב (מפני שהאיכות חשובה לבראיות הילד ונוחותו) וכולן טענו כי נאלצו לרכוש זוגות נוספים לילדים במהלך עונה אחת. אבקש את התערבותכם מול הנהלת שירות הלקוחות על מנת לקבל תגובה מהותית על טיב הנעל והתאמה למותג ומחיר הנעל.
|
הרבה עוגמת נפש!! |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|