פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת נעליים נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ביתר 1 ירושלים כתובת:
קניון מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אימי רכשה כפכפים של האש-פאפיס בסניף קניון מלחה, כשהגיעה הביתה הראתה לי ואחותי את הנעליים ואמרנו לה שהם לא מתאימות ושתחליף אותם. ביום שני האחרון ניגשה אימי לסניף בקניון הדר(י-ם) וביקשה להחליף את הנעליים המוכרת סירבה להחליף לה את הנעליים בטענה שנעליים "משומשות", אימי ניסתה להסביר למוכרת שהיא רכשה אותם חדשות בקופסא ומעולם לא נעלה אותם אך המוכרת סירבה להחליפם והפנתה אותה לסניף בו היא רכשה את הנעליים. מייד נסעה אימי לקניון מלחה וניגשה לחנות בכדי להחליף את הנעליים, גם שם המוכר אמר שאינו יכול להחליף את הנעליים בטענה שנעלו אותם, אימי שהופתעה מאוד לגלות שגם שם אמרו לה תשובה דומה הסבירה למוכר שהיא קנתה את הנעליים אצלהם וכי מעולם לא נעלה אותם וביקשה לדעת למה הוא אומר כך המוכר הסביר לה והראה לה את הסיבות לחשדותיו. אימי המשיכה לנסות ולהסביר כי בעת הרכישה המוכרת הביאה לה את הנעליים בקופסא בכדי למדוד וכי לא ניתן לראות בעין שאינה מקצועית כמותו כי הנעל היתה בשימוש לפי הסימנים שהסביר לה. בסיום השיחה עם המוכר התברר כי ייתכן שמישהי אחרת החזירה את הנעליים לאחר שימוש והמוכרים בסניף לא שמו לב ולמרות זאת הוא אינו יכול להחליף לה את הנעלים. לסיכום: כמו שציינתי - מדובר בכפכפים, שעלו לאימי כ- 230 ש"ח ובסך הכל ביקשה להחליף את הדוגמא כי הם לא התאימו לה, היא אינה נעלה אותם כלל!!! הרי זו חוצפה של הרשת למכור למישהי נעליים "משומשות" כשהיא באה לקנות חדשות ועוד אח"כ לא להחליף אותם בגלל טענה שלבשה אותם.
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
להחליף את הנעליים בכל סניף של הרשת שאימי תבחר או החזר כספי מלא על הרכישה. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה