פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ומשפיל< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון הדרים-נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות במטרה לרכוש שתי זוגות מגפיים.המוכרת ניגשה אלי והייתה לבדה באגף ההנעלה כשהאגף מוצף בלקוחות המוכרת הייתה בסדר מבחינתה. היא נתנה לי את הזוג מגפיים שביקשתי. משמדדתי את המגף נחתכתי עמוק ממסמר שהיה בנעל משמשכתי את רגלי החוצה המסמר פשוט קרע את העור שלי ברגל. המוכרת המבוהלת ניגשה למנהלת החנות שהייתה בקופה וגם אני ניגשתי. המנהלת לא התנצלה אלא נתנה הוראה קרה למוכרת לזרוק את המגף במחסן. יצאתי כואבת תרתי משמע מהחנות המנהלת לא התעניינה במקרה שלי אלא להכניס עוד כסף לקופה..זה כל מה שעניין אותה. מחר אני ניגשת לקופת חולים על מנת לקבל זריקת טטנוס. ואני לא מתכוונת לעבור על מקרה זה בשתיקה. במקביל כנראה שאפנה אפילו לעו"ד לתביעה על עוגמת נפש..גם מה שקרה עם המגפיים וגם שהמנהלת לא ייחסה שום חשיבות למקרה..אני רואה זאת בחומרה.
עילבון סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה