|
|
|
|
|
|
יחס מבזה והתעלמות המוכרת ממדיניות החזרה |
נושא התלונה: |
יום שישי 18 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי להחליף זוג נעלי בית אשר רכשתי שבוע לפני , המוכרת אשר דיברה בטון שלא יאה למוכרת העלילה עלי שאני הלכתי עם הנעליים בחוץ והם במצב לא ראוי,אני מצידי אמרתי שאני הלכתי איתם רק פעמיים בבית ובגלל שהן לא נוחות לי-באתי להחליף אותן.
המוכרת התייחסה אליי בצורה מבזה ומשפילה תוך כדי שהיא מתעלמת ממדיניות ההחזרה של החנות (14 ימים)
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפה לאלתר של הנעליים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|