פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים שהתפרקו לאחר שבועיים!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת החורף רכשתי 2 זוגות נעלי ספורט לתאומיי בני ה-4. לאחר כשבועיים בלבד (!!!) שבהן הנעליים ננעלו, הבחנתי כי אחד הזוגות מרופט, משופשף וקרוע עד מחורר מקדימה, והזוג השני מתחיל להתפורר אף הוא באחת הסוליות הקדמיות. מנהלת החנות טענה שהדבר קרה כתוצאה "משימוש" (מה עוד אמורים לעשות בנעליים, אם לא להשתמש אני תוהה-תשובה מטופשת), ושלחה את הנעליים לבדיקה-האם זה פגם המזכה בתיקון / זיכוי , או "תוצאה משימוש". היום חזרה התשובה-כצפוי, הנעל לא תתוקן ובוודאי שלא תוחלף, מאחר והפגם הינו "תוצאה של שימוש". הניסוח הלקוי והדבילי מקומם, ויותר מכך-איזו נעל יכולה ליהרס תוך שבועיים, משומשת ככל שתהיה. אני מוחה נגד העובדה שנעל לא יכולה להחזסיק מעמד יותר משבועיים במצב טוב, בעלות של כ-150 ש"ל, מעולם לא קרה לי באף חברה אחרת שמוצר התבלה כל כך מהר ולא היתה שום לקחית אחריות של החברה.
רכשתי נעליים בעבר, אף הן היו בשימוש ואף אחת לא הגיעה למצב דומה גם לאחר שנה של נעילה. הזלזול של רשת גלי בלקוחות לא ברור לי, ולאור מספר הפניות הבלתי יואמן באתר זה אני מבינה שתלונתי היא אחת מים של תלונות נגד החברה.
כספי סוג הנזק :
דורשת לקבל החזר כספי או כל פיצוי הולם אחר ומתחייבת לא לרכוש שם יותר לעולם פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה