|
|
|
|
|
|
מדיניות החלפת מוצר - ויחס בוטה |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ביג בית שמש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביתי בת ה 16 הגיע היום 2/12/11 להחליף נעליים שנרכשו אמתול. המוכרת תקפה אותה במילים בוטןת כמו "ככה חינכו אותך בבית שמש?" "מה פתאום להחליף משהו שנקנה אתמול?" וכו'.
האם צריך להסביר למה מחליפים מוצר אחרי 24 שעות? האם בעקבות זה צריך לקבל יחס משפיל ובוטה?
בתוך כך, גערו בה על שהיא לא מבינה את מהות המבצע ולמה היא בכלל באה יום אחרי יום... היתכן?
האם זו המדיניות של גלי בכל הארץ או רק בבית שמש?
אודה להתערבותכם.
באתר של גלי אין אפשרות לשלוח תלונה או לקבל כתובת מייל או פקס
תודה מראש
אילן
|
עלבון |
סוג הנזק : |
הבהרת מדיניות החלפה. הדרכת החנות בבית שמש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|