פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שני מגפיים פגומות - החברה לא מוכנה לתקן,להחליף או לתת זיכוי נושא התלונה:
גריגורייב איוון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון עזריאלי, גלי עכו כתובת:
גלי עכו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.11.2011 אשתי קנתה זוג מגפיים במחיר של 280 ש"ח
ב-16.11.2011 לאחר נעלה אותם בפעם הראשונה והלכה בגשם נקרעו שני הסוליות בחלקם התחתון עד כדי כך שהמים נכנסו לתוך הנעל.
ביום למחורת הביאה אשתי את זוג המגפיים הפגומות לחנות גלי בעכו.אמרו לה שאי אפשר לקבל זיכוי עבור המגפיים ,עובד החנות מילאה טופס תיקון ( חשוב לציין שזה הייה יום ה-14 מתאריך הקנייה) ולקחה אותם לתיקון. אחרי כמה ימים של שתיקה מצד החנות אשתי שוב פנתה לשם לברר מה המצב של התיקון. מנעלת החנות נתנה לה מספר טלפון של מנהל אזור (מוטי) ואמרה שהוא זה שיחליט מה אפשר לעשות עם המגפיים. קודם כל מוטי הזה דיבר עם אשתי בצורה מאוד לא מנומסת וגסה שלא מתאים לאיש בתפקיד כזה להתנהג אל הלקוחות (שעד המקרא היו לקוחות קבועים ברשת גלי) בצורה כל כך מזלזלת. שנית כל הוא אמר שלא ניתן לתקן את הנעליים וגם לא תינתן לנו החזר כספי עבורם ועלינו לפנות לשירות לקוחות.
לאחר פניה לשירות לקוחות קיבלנו תשובה בכתב שבו חברת גלי מתארת לנו עד כמה חשובה להם שביעות רצונם של הלקוחות ובאיזו כבדנות חברת גלי מעבירה סדרה ארוכה של בדיקות איכות לשם הבטחת טיבם ועמידותם של מוצרים. זוג המגפיים שאותו החזרנו אינו ניתן לתיקון על ידי הרשת. כל מה שמציע רשת גלי כפטרון לבעיה היא הנחה חד פעמית בשיעור של 25% לרכישת זוג נעליים אחד חדש !!!!!!!!
אני שוב מציין שמגפיים הוחזרו לחנות ביום ה-14 מתאריך הקנייה . ב"ידיות אחרונות" מ-18.07.05 כתוב על מדיניות החזרת המוצרים ברשתות שונות. "גלי:ניתן להחזיר סחורה תוך 3 חודשים לקבל זיכוי לחצי שנה "
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא ולא זיכוי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה