פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות כללי ומקצועי ועזרה ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קסטינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת גלי שלום,
שמי דבורה ולי יש שני בנים בגילאי 3.5-1.5.
בשבוע שעבר נכנסתי יחד עם בעלי וילדיי לחנות גלי בצומת קסטינה בכדי לרכוש לילדי סנדלים, היתה זו שעת אחר הצהריים והמוכרות היו עסוקות בהעמסת סחורה חדשה על המדפים.
אציין שזו הרכשיה הראשונה שלי בחנות גלי (עד עכשיו רכשתי בנמרוד ובפפאיה והייתי מאוד מרוצה) והפעם בצורה מקרית לחלוטין הייתי במרכז קניות שבו הייתה חנות גלי.
לאחר שביקשתי עזרה הגיעה מוכרת והביאה לנו כמה מזוגות הנעליים שביקשנו, המוכרת ששאלה מהי מידת הנעל של הילד ונענתה שזו פעם ראשונה שקונים לו נעליים לא טרחה במשך כל הקניה לעזור בנושא המידה- על אף שראתה ושמעה שאני לא יודעים מהי המידה וזקוקים לעזרה בנושא. במשך כל זמן בחירת הסנדל לילד המוכרת הייתה עסוקה בהעמסת סחורה ולא עזרה לנו יותר מ40שניות רצופות
(כי הרי יש הרבה סחורה להעמיס...
אבל שכחת מוכרת יקרה, שלא פחות חשוב מלהעמיס סחורה זה גם - למכור אותה!).
בכל פעם שרצינו לנסות זוג אחר היינו צריכים להמתין כמה דקות ארוכות מידי (שגרמו לחוסר סבלנות של התינוק) עד שהמוכרת התפנתה והגיעה, מה שגרם לי להכיר את סידור הזוגות במחסן ולקחת לבד את הזוגות שאותם רציתי (כבר ממש רכשתי ניסיון של מוכרת..)
כשניסיתי לפנות למוכרת אחרת (שגם הייתה עסוקה-בסחורה כמובן! ) היא הפנתה אותי למוכרת שלי.
לאחר שמצאנו זוג סנדלים לתינוק חיפשנו לילד הגדול, גם אצלו השירות היה מזוויע וכלל חוסר עזרה מקצועית ומינימלית, אציין שבזמן שרכשנו לגדול אני הייתי עסוקה בלרדוף אחרי התינוק שאיבד סבלנות וברח לרחוב עם הנעליים החדשות, המוכרת שראתה את הקושי שלנו, מצאה לנכון לגעור בי שהילד יוצא עם נעליים חדשות,אך לא מצאה לנכון לעזור לנו למצוא זוג נוסף לגדול ולסיים את הקנייה בהקדם.
בסופו של דבר רכשנו שני זוגות סנדלים של 'פצפוני גלי' שעלו 400 שקלים בלי שום עזרה כללית ומקצועית.
וכשהגענו הביתה נוכחנו שהקנייה לא הייתה מקצועית
(כנראה שבכל זאת אני עדיין לא מתאימה למכור נעליים, במחשבה שנייה אולי ב'גלי' כן, כי אני מכירה את המחסן וזה מה שחשוב...)
מידת הנעליים שבחרנו לא מתאימה לילדים(קטנה מידי) ואני כולי תקווה שהמידה תספיק להם לפחות עד אמצע הקיץ,
כמובן שאני רואה את עצמי כאחראית על הקנייה, אך אני רואה גם את 'גלי' אחראית לשירות כללי ומקצועי ללקוח- מה שלא קיבלתי בקנייה.
אין זה מקום לאייומים אך בשורה תחתונה אני שילמתי 400 שקלים ויצאתי בהפסד גדול ובעוגמת נפש גדולה יותר.
אשמח לקבל את תגובתכם ולראות שב'גלי' בכל זאת יש גם שירות לקוחות ושירות מקצועי.
ועוגמת נפש רבה סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה